Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:31:01 GMT

رأی دیدار سپاهان و استقلال صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۶۳۴

 دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شد که از سوی تماشاگران سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر مشتعل کردن فشفشه دودزا رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

اخبار ورزشی- تیم استقلال تهران به دلیل شکستن صندلی و شعار علیه داور از سوی تماشاگرانش به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای قابل تجدید نظر است.

سباستین لتو، مربی تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی، توهین و تحریک منجر به اخراج نسبت به یکی از مقامات رسمی مسابقه، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

عارف غلامی، بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل تحریک تماشاگران و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد. وی باید به مدت ۴ جلسه حضور در کلاس‌های آموزشی فدراسیون فوتبال حضور یابد. این رای قابل تجدید نظر است.

گفتنی است، یک جلسه محرمیت از مسابقات لیگ برتر تعلیقی مربوط به بازی هفته چهارم عارف غلامی نیز پس از قطعیت این رای اعمال می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال استقلال دیدار تیم های فوتبال مسابقات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان