Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور این دانشگاه در ششمین دوره رقابت‌های جام کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های جهان گفت: با اعتماد به جوانان به نبرد قهرمانان جهان می‌رویم و به حول و قوه الهی در این آوردگاه بین‌المللی موفق خواهیم شد.

کمال جوانمرد در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه ششمین دوره جام رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های جهان که به میزبانی شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم از کشورهای آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان، هند، ارمنستان، اکراین و چین و سه تیم ایرانی (دانشگاه آزاد اسلامی، ایران مال و اترک خراسان) در روزهای 27 تا 29 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعتماد به جوانان به نبرد قهرمانان جهان و المپیک می‌رویم و به حول و قوه الهی در این آوردگاه بین‌المللی موفق خواهیم شد. دانشگاه آزاد اسلامی جهت موفقیت تیم کشتی آزاد باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جام باشگاه‌های جهان تمام‌قد ایستاده است، وی افزود: باعث افتخار دانشگاه آزاد اسلامی است که ساختار اصلی این تیم را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند.

روز گذشته نیز جوانمرد ضمن بازدید از تمرینات تیم کشتی آزاد در سالن کشتی پیامبر اعظم واحد تهران غرب با علیرضا رضایی مدیر فنی، هادی حبیبی سرمربی، اکبر بهتری مربی و علی زند سرپرست تیم باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص وضعیت فنی کشتی گیران و همچنین شرایط و امکانات اردونشینان گفت‌وگو کرد.

ترکیب تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد برای حضور در جام باشگاه‌های جهان:

وزن ۵۷kg: پوریا ترکمان

وزن ۶۱kg: محمد رمضان پور

وزن ۶۵kg: امیرمحمد یزدانی

وزن ۷۰kg: محمدرضا سرگو

وزن ۷۴kg: رضا افضلی

وزن ۷۹kg: حمیدرضا زرین پیکر

وزن ۸۶kg: مرصاد مرغزاری

وزن ۹۲kg: حسین شهبازی، حسین جلالی نژاد

وزن ۹۷kg: مجتبی گلیج

وزن ۱۲۵kg: امین طاهر

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد