Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@03:43:14 GMT

نقشه‌های دشمن را با عمل آگاهانه خنثی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۳۸۹

نقشه‌های دشمن را با عمل آگاهانه خنثی کنیم

معاون امداد، بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی کل سپاه پاسداران گفت: باید آگاهانه عمل کنیم تا نقشه‌های دشمن چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت را بتوانیم خنثی کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد عبداللهی  در چهارمین مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه که در مرکز اقامتی آموزشی گلشن رضوی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در درگیری‌های اخیر دوباره شکست خورد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه از عمر خود همیشه نظام سلطه را در موقعیت‌های مختلف با شکست مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون امداد، بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی کل سپاه پاسداران افزود: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن سه برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که قطعاً در هیچ کدام ازآن‌ها پیروز نخواهد شد. وی با بیان اینکه هدف کوتاه مدت دشمن از بین بردن امنیت مردم جامعه ماست، تصریح کرد: وقایعی که اخیراً در اصلاح قیمت بنزین رخ داد فتنه‌ای از سوی دشمن بود که با آگاهی و بصیرت مردم شکست خورد، این نقشه‌ها طراحی دشمن برای برهم زدن امنیت مردم در همه شهرها بود. عبداللهی ادامه داد: هدف اصلی دشمن انتخابات اسفندماه سال جاری بود اما خوشبختانه با حضور به موقع مقام معظم رهبری و حمایت از سران سه قوه توطئه‌های دشمن از بین رفت. وی با بیان اینکه نقشه میان مدت دشمن اقتصاد کشور است، اظهار کرد: در حوزه دارو نیز آمریکا کشور ما را در تحریم قرار داده است اما باید آگاهانه عمل کنیم تا نقشه‌های دشمن چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت را بتوانیم خنثی کنیم. معاون امداد، بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی کل سپاه پاسداران گفت: نقشه بلند مدت دشمن نابودی اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است، دشمن در توهم و خیال باطل خود فکر می‌کرد نظام جمهوری اسلامی ایران شش ماه بیشتر دوام نخواهد آورد ولی امروزه ما جشن ۴۰ سالگی انقلاب را به کوری چشم آنان می‌گیریم و این نظام به دست صاحب اصلی خود، حضرت حجت می‌سپاریم. وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش تدوین برنامه‌های تخصصی بهداشت و درمان سپاه در راستای فرمان هشت ماده مقام معظم رهبری است، ادامه داد: این یک تکلیف برعهده سپاه است لذا تمام تلاش خود را برای بهتر اجرا شدن آن خواهیم کرد. عبداللهی با تاکید بر اینکه توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر و محروم داریم، ابراز کرد: طب رزم محوریت خوبی در اقدامات ما خواهد داشت لذا بالندگی آن را با تجهیز و آموزش‌های مورد نیاز به نیروها به جهت آمادگی در شرایط بحران تقویت می‌کنیم. گفتنی است، چهارمین همایش مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه، طی دو روز با حضور معاونان بهداشت و درمان نیروها و سپاه‌های استانی در مشهد برگزار خواهد شد. منبع: مهر 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران تحریم دارو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند