Web Analytics Made Easy - Statcounter

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است.

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد و 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … هم فعالیت خود را گسترش دهد.

فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن

می توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن میتوانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند.

شرکت هایک ویژن

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

چرا هایک ویژن را برای سیستم نظارت تصویری خود انتخاب میکنیم؟

رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه هایک ویژن ، هایلوک با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین مداربسته و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است. سبد محصولات هایکویژن ، هایلوک با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم دوربین مداربسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد. به تازگی کمپانی هایک ویژن برندی به نام هایلوک به تولید رسانده است که دارای خصوصیاتی همچون کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد . شرکت دیجی حفاظ هم اکنون نمایندگی هایک ویژن و هایلوک و نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن و هایلوک در تهران و ایران را داراست و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.

شرکت دیجی حفاظ به مدیریت علیرضا رحیمی نمایندگی هایک ویژن و هایلوک می باشد و سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های هایک ویژن Hikvision , Hilook , هایلوک و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند دی لینک Dlink سیسکو Cisco مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است. مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط شرکت دیجی حفاظ می باشد. علیرضا رحیمی ” Alireza Rahimi ” مدیر سایت دیجی حفاظ و نمایندگی هایک ویژن می باشد. برجسته ترین خصوصیت شرکت دیجی حفاظ خدمات پس از فروش به صورت مدرن و حرفه ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت رسانی در سراسر کشور می باشد.

عملکرد مطلوب و انعطاف پذیر متین طی سالهای گذشته، این شرکت را که نمایندگی هایک ویژن می باشد و به عنوان یکی از پیشروان بازار دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کشور مطرح کرده و سیاست راهبردی شرکت دیجی حفاظ تهیه قطعه و کالا از معتبر ترین تولید کنندگان جهانی می باشد. شرکت دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن و نمایندگی هایلوک با هدف واردات ,فروش وارائه خدمات پس از فروش محصولات نظارت تصویری ,خانه هوشمند ,دستگاه حضور غیاب , تجهیزات شبکه تاسیس گردید.

با فناوری های کلیدی دوربین مداربسته هایک ویژن بیشتر آشنا شوید
ویژگی های تکنولوژی یادگیری عمیق هایک ویژن

یادگیری عمیق نوعی از یادگیری ماشینی است که به کامپیوتر می آموزد کارهای انسان گونه انجام دهد، مانند تشخیص صدا، طبقه بندی تصاویر، تشخیص اشیاء و حتی توصیف محتوا. یک مثال در زندگی روزمره دستیارهای مجازی مانند Siri و Cortana هستند که تا حدودی با کمک تکنولوژی یادگیری عمیق ایجاد شده اند.

تشخیص چهره
تشخیص اتوماتیک پلاک خودرو (ANPR)
شمارش گر افراد
فیلتر هشدار اشتباهی – تشخیص اشیاء

H.265+چیست؟

H.265+ یک تکنولوژی کدگذاری بهینه مبتنی بر استاندارد H.265 و فرمت کدگذاری ویدئویی کارآمد (HEVC) است. با استفاده از این تکنولوژی، کیفیت تصاویر ویدئویی تقریبا شبیه کیفیت حاصل از تکنولوژی H.265/HEVC می شود، ولی به دلیل استفاده از سه تکنولوژی کلیدی کدگذاری پیشگویی، فشرده سازی نویز و کنترل انعطاف پذیر بیت ریت، پهنای باند انتقال و فضای ذخیره سازی مورد نیاز کاهش می یابد.

+H.265 با ویژگی های زیر برای سناریوهای نظارت تصویری بهینه سازی شده است:

اطلاعات پس زمینه ثابت می ماند و به ندرت تغییر می کند.
اشیاء متحرک، بعنوان مهم ترین ناحیه فوکوس، فقط گاهی اوقات در بخش قابل توجهی از تصویر ویدئوی نظارتی ظاهر می شوند.
نظارت ۲۴ ساعته بی وقفه ضروری است.

+H.265 کاربرد دوربین های نظارتی ultra HD، مانند دوربین های ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی را افزایش می دهد.

تکنولوژی DarkFighterX چیست؟

ویژگی DarkFighterX یک طراحی دو سنسوری خلاقانه است که مبتنی بر فرآیندی است که چشم انسان استفاده می کند تا نور و روشنایی را دریافت نماید. DarkFighterX از دو سنسور استفاده می کند – یکی برای تصویربرداری مادون قرمز که تضمین کننده روشنایی و شفافیت تصاویر است، و دیگری برای نور مرئی، که تضمین کننده بازتولید رنگ واضح است. این سیگنال ها سپس با هم در یک تصویر روشن و تمام رنگی ترکیب می شوند.

موارد کاربرد این تکنولوژی چیست؟

DarkFighterX را می توان در طیف وسیعی از سناریوهای امنیتی به کار برد، مانند خیابان ها، ایستگاه راه آهن، بنادر، میادین، اسکله ها، پارک و جنگل، و هر مکانی که بطور شبانه روزی نیاز به تصویر رنگی باکیفیت باشد.

تکنولوژی ترمیم تصویر چیست؟

ترمیم تصویر یا عکس، به فرآیند ترکیب چند تصویر عکاسی با زمینه های دارای همپوشانی زمینه دید برای تولید یک تصویر پانورامایی باکیفیت قطعه قطعه گفته می شود. بیشتر تلاش هایی که برای ترمیم عکس با نرم افزار انجام می شود، نیاز به همپوشانی دقیق بین تصاویر و نوردهی مشابه دارد تا یک عکس یکپارچه حاصل شود.

دوربین های fisheye تک سنسوری، قابلیت تولید تصاویر پانوراما با هزینه قابل قبول را دارند ولی قادر به ثبت جزئیات بیشتر در فواصل طولانی تر نیستند.

دوربین های پانورامای چندسنسوری قدیمی دامنه دید گسترده را پوشش می دهند ولی کاربران در بک اند (پلتفرم VMS) باید تصاویر سنسورهای مختلف را برای داشتن تصویر پانورامایی تنظیم کنند. بنابراین، همپوشانی تصاویر که باعث ایجاد تکرار در تصاویر می شود، فواصل ایجادشده ناشی از عدم پوشش بخشی از صحنه و تصویر کج که به چشم انسان واقعی نمی آید از مشکلات استفاده از این دوربین ها محسوب می شوند.

تکنولوژی تصویربرداری حرارتی چیست؟

دوربین های حرارتی هایک ویژن، با استفاده از ماژول اختصاصی تصویربرداری حرارتی، از سوژه های متحرک تصاویر ویدئویی درخشان و با وضوح بالا، با رزولوشنی بالغ بر ۶۴۰×۵۱۲ پیکسل ثبت می کنند. این نوع از بازتولید تصویر تحت تأثیر شرایط نوری نیست – نه نور بسیار بالا و نه نور بسیار پایین. این روش در مقایسه با تصویربرداری با استفاده از نور مرئی، از شرایط آب و هوایی مانند مه، دود و بخار، باران و برف تأثیر کمتری می پذیرد.

دوربین های حرارتی هایک ویژن، صرفنظر از مزایای اصلی تصویربردای IR، دارای عملکردهای نوآورانه ای برای سازگاری محیطی بیشتر هستند: قابلیت AGC برای کنترل خودکار بهره الکتریکی، قابلیت DDE برای نمایش جزئیات بیشتر و ۳D DNR برای کاهش سه بعدی نویز.

تکنولوژی PoC چیست؟

تکنولوژی PoC یا انتقال برق از طریق کابل کواکسیال، به جای استفاده از یک کابل برای انتقال برق به دوربین و یک کابل دیگر برای انتقال دیتا به دستگاه ضبط، از یک کابل کواکسیال برای انتقال دیتا و برق بین دوربین های فرانت اند و دستگاه های ضبط (DVR) بک اند استفاده می کند.

روش های ارتباط مشتری با نمایدگی هایک ویژن و خرید محصولات دیجی حفاظ

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

خریداران محترم جهت خرید محصولات هایک ویژن می توانند به فروشگاه هایک ویژن مراجعه کرده و از کد تخفیف 10 درصدی محصولات هایک ویژن استفاده نمایند. کد تخفیف : digihefaz2019hik

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به جز ایام تعطیل با خط تلفنی ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰، شماره فکس ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ )، پیامک ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ و یا آدرس ایمیل info@digihefaz.com آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.

منبع: فارس

کلیدواژه: هایک ویژن ایران کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت علمی کیدکد شریف با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سال از سراسر ایران با حضور در سومین دوره مسابقات کیدکد شریف، به رقابت برای تکنولوژی‌های آینده پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO برگزار شد که رقابت‌های جذابی را به نمایش گذاشتند، این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف، و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار شد. دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نتایج نهایی این دوره از مسابقات در ۲۸ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • جان‌فشانی در سنگر تولید