Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:45:42 GMT

اولین تصاویر از زیرخاکی جلیل سامان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۶۴۵

اولین تصاویر از زیرخاکی جلیل سامان

سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا به پایگاه شهید لشگری رفت. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "زیرخاکی" که از 30 مرداد در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده، تاکنون در لوکیشن‌های متعددی چون محله باغ آذری تهران؛ خانه‌هایی در مرادآباد، شهرک غزالی و بیمارستان و کلانتری ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه اخیراً به پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد رفته‌اند و هادی حجازی‌فر و پژمان جمشیدی در این لوکیشن نظامی بازی دارند.

صحنه‌هایی که در این پایگاه ضبط می‌شوند، جزو نقاط عطف قصه است و اتفاقات مهمی در طول داستان را شکل می‌دهند. «زیرخاکی» بعد از این به جاده قم خواهد رفت.

رزاق‌کریمی: تلویزیون و سینما اسیر مخاطب‌ شده‌اند/ فراموش نکنیم نام اینجا، سینما حقیقت استسریال جدید تلویزیون درباره جنایات منافقین/ بازیگران جدید "شاهرگ"جزئیات جدیدی از پایتخت 6

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی‌زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی‌فر بازیگران اصلی این سریالند.

قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال "زیرخاکی" است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده‌داری می‌شود.

انتهای پیام/

سریال زیر خاکیزیر خاکیزیر خاکیزیر خاکی R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» در آستانه روز ملی خلیج فارس توسط بنیاد ایران‌شناسی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در تالار شهید سلیمانی این بنیاد برگزار می‌شود.

سمینار مذکور با حضور محمدحسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، سیده راضیه یاسینی معاون پژوهشی این مجموعه، محمدرضا باقری سفیر سابق ایران در ترکیه، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در امارات، رامین مهمان‌پرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان، سید مهدی میرابوطالبی سفیر سابق ایران در فرانسه و سید محمدحسین ملائک سفیر سابق ایران در جمهوری چین همراه است.

منافع کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس؛ همگرایی‌ها و واگرایی‌ها، بلوک غرب و بازبینی بازی بزرگ جدید در خلیج‌فارس، جایگاه خلیج‌فارس در ژئواستراتژی روسیه نوین و راهبرد چین در خلیج‌فارس؛ تاجر موازنه‌گر در این سمینار بررسی می‌شوند.

سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» روز یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار شهید سلیمانی بنیاد ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088357 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق