Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار ارز در دومین روز هفته، روند کاهشی شاخص ارزی را ادامه داد. به گونه ای که تحت تاثیر مدیریت بازارساز و افزایش عرضه، شاهد افت نرخ دلار در کانال 12 هزار تومانی هستیم. هرچند نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی امروز ثابت می باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه بیست و چهارم آذرماه 98؛ بازار ارز با افت نرخ ها همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس؛ در حال حاضر در صرافی های مجاز، هر اسناس دلار آمریکا به نرخ 12550 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12650 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 50 تومان ارزان تر شده است.

همچنین هر یورو در این صرافی ها، به نرخ 13850 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13950 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز شنبه، 100 تومان ارزان تر شده است.

نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز « یکشنبه بیست و چهارم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته  ۵۵ هزار و ۹۹۸ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۷۰۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۶۷۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۷۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۵۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۵۰ ریال، روپیه هند ۵۹۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۲۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۵۷ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۸۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۷  ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۸۹۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۰۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۹۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۶۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۸۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۶ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۲۵ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۹۶۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۹۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۱۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۶۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۲۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۷۱۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا شهاب باران محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار نرخ ارز انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا شهاب باران محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 400 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 350 هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 800 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 400 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 700 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 745 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2338 دلار است.

 

 در معاملات امروز (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 359 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 418 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 454 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 308 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 78 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 278 تومان است.

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه 9  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 359  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 418

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 454

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 308

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 78

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 278

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه 9  اردیبهشت 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  37  میلیون و 500 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

40  میلیون و 350 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

23  میلیون و 800 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

14  میلیون و 400 هزار

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 700 هزار

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه 9  اردیبهشت 13:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 400 هزار

مثقال طلا

14 میلیون و 745 هزار

انس طلا(دلار)

2338

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟