Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی در فودکورت یک مرکز خرید در حومه آتلانتا در آمریکا، یک زخمی برجا گذاشت و مشتریان وحشت‌زده را وادار به فرار کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی آسوشیتدپرس، اداره پلیس کاب کانتی در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از مشاجره‌ای که حدود ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی در کامبرلند مال بروز کرد، یک نفر زخمی شد و فرد مهاجم فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام سارا اوهارا، سخنگوی پلیس کاب کانتی، فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و احتمال می‌رود جان سالم به در برد.

پلیس آمریکا گفت مظنون شناسایی شده و نیروهای پلیس در جستجوی وی هستند. سه شاهد به آسوشیتدپرس گفتند بعد از شنیدن صدای شلیک، در فودکورت مرکز خرید مردی را دیدند که آغشته به خون روی زمین افتاده بود. تصاویر منتشر شده مردم را نشان می‌دهد که با کیسه‌های خرید خود، وحشت زده به این سو و آن سو می‌دوند و بعضی‌ها هم پشت پیشخوان‌ها و میز‌ها پنهان می‌شوند.

پلیس در بیانیه‌ای این تیراندازی را به اختلاف بین دو نفر که از قبل یکدیگر را می‌شناختند، نسبت داد و گفت این رویداد مربوط به یک تیرانداز فعال نبوده است. این مرکز خرید پس از تیراندازی بسته و سپس بازگشایی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا شهاب باران محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون آمریکا آتلانتا تیراندازی مرکز خرید انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا شهاب باران محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی