Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر استراماچونی دوشنبه به ایران برنگردد احتمال اینکه یک مربی ایرانی موقتا و برای دو بازی سرمربی استقلال شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال تهران در پی ویدئوی منتشر شده از طرف استراماچونی و با این احتمال که سرمربی ایتالیایی این باشگاه دوشنبه پس از دریافت پول به ایران برنگردد، مذاکره با جانشین احتمالی استراماچونی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه استقلال تهران خبر رسیده دیشب با دو مربی خارجی اسمی، مذاکرات اولیه صورت گرفته و در صورتی که دوشنبه استراماچونی به ایران برنگردد احتمالا در فرانسه با یکی از این دو گزینه مذاکرات نهایی صورت خواهد گرفت. گفته می‌شود هر دو گزینه از اروپای غربی هستند و سابقه سرمربیگری در برخی تیم های مطرح اروپایی را نیز در کارنامه دارند.

اگر استراماچونی دوشنبه به ایران برنگردد احتمال اینکه یک مربی ایرانی موقتا و برای دو بازی سرمربی استقلال شود و سپس گزینه خارجی هدایت این تیم را برعهده گیرد بسیار زیاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استراماچونی تیم فوتبال استقلال سرمربی ایتالیایی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که آئوریلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، تایید کرد که حفظ اوسیمن برای فصل بعد دشوار است و او احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد. باشگاه ایتالیایی برای گلزن نیجریه ای رقمی بالای 100 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود او اصلی ترین گزینه پی اس جی برای جانشینی کیلیان امباپه است. اوسیمن از لیگ برتر نیز پیشنهادات خوبی دارد.

طبعا ناپولی با جدایی اوسیمن به دنبال گزینه ای خود خواهد رفت تا خط حمله خود را تقویت کند. ایل ماتینو امروز گزارش داد که هدف اصلی ناپولی، آرتم دووبیک، گلزن اوکراینی، خیروناست.

دووبیک فصل جاری فوق العاده کار کرده و با 18 گل بالاتر از جود بلینگام برتری گلزن لالیگاست و در 6 هفته پایانی نیز این شانس را دارد بر تعداد گل هایش اضافه کند. در واقع جنگ آقای گلی بین او و ستاره رئال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!