Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:28:05 GMT

انتخابات باعث تقویت رابطه مردم و نظام است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۲۰۳

انتخابات باعث تقویت رابطه مردم و نظام است

استاندار کرمان انتخابات را باعث نشاط سیاسی جامعه و تقویت رابطه مردم و نظام دانست و گفت: باید از این فرصت برای این اهداف استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، «محمدجوادفدایی» امروز(یکشنبه ۲۴ آذر) در جلسه شورای اداری استان در سخنانی با استفاده از آیه ۱۰۳ سوره کهف که «آنان كه در زندگى دنيا تلاش شان گم و نابود مى‌شود، در حالى كه مى‌پندارند (همچنان) كار شايسته و نيك انجام مى‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» اینها زیان کارترین افراد هستند.

 

استاندار کرمان با بیان اینکه عده ای گمان می کنند کار درست انجام می دهند اما تلاش و کوشش آنان گم می شود؛ افزود: نکند در انتخابات مشمول «اخسرین اعمالا» بشویم.

 

وی ادامه داد: انتخابات رویداد مهم و بزرگی است که امسال اتفاق می افتد و باید موضوع را هم به لحاظ تداراکاتی که مدیران کمک کنند و هم اینکه سلامت انتخابات تا به گونه ای برگزار شود که هیچکس خدشه ای بر آن وارد نکند و به قولی بتوانیم قسم حضرت عباس روی آن بخوریم، برگزار کرد لذا اگر کسی کوچکترین شبهه ای وارد کند بخشی از زحمات هدر می رود.

 

فدایی مشارکت مردم را مهمتر از اصل انتخابات دانست و با تأکید بر اینکه مدیران در جلساتی که با مردم دارند توصیه به مشارکت کنند؛ خاطرنشان کرد: زیرا مشارکت حق مردم است؛ اگر کم شرکت کنند بهرحال نماینده ها انتخاب می شوند اما چه بهتر که از این حق استفاده کنند و این به معنای راغب بودن مردم به انتخابات نیست بلکه انعکاس بیرونی آن پشتیبانی و همراهی مردم با نظام است.

 

وی انتخابات را باعث نشاط سیاسی جامعه و تقویت رابطه مردم و نظام دانست که باید از این فرصت برای این اهداف استفاده کنیم و در این باره استعانت از خدا برای دریافت بصیرت، لزوم مشورت در کارها برای کم کردن خطاها و سوم حرکت در چهارچوب قانون مهم است.

 

استاندار کرمان در ادامه به برگزاری یادواره هزار شهید عشایر استان در سوم بهمن ماه جاری اشاره و تصریح کرد: با توجه به حضور عشایر در دفاع مقدس، این یادواره می تواند حداقل تشکری از این قشر زحمتکش و ارزشمند باشد.

 

وی با اشاره به ساخت سریال سلمان فارسی که بخش عمده ای از آن در کرمان تهیه می شود؛ افزود: یک اتفاق سینمایی بزرگ است و از جهت اینکه زندگی سلمان خیلی در جامعه ما به لحاظ فرهنگی تأثیرگذار خواهد بود ادارات در چهارچوب وطایفی که به آنها داده شده همکاری کنند.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز قرآن قرآن کریم فهما شورای اداری استان کرمان استاندار کرمان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان