Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:32:46 GMT

فارس من|‌ پمپ بنزین شهباز یک جایگاه محلی است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۴۰۴

فارس من|‌ پمپ بنزین شهباز یک جایگاه محلی است

مسئول جایگاه پمپ بنزین شهباز شازند گفت: پمپ بنزین شهباز یک جایگاه محلی است و جایگاه‌های محلی ساعت کار مشخصی دارند.

 مجید عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «چرا پمپ بنزین شهر شهباز شب‌ها تعطیل است؟» در سامانه فارس من اظهار کرد: پمپ بنزین شهباز که در واقع فروشندگی سکودار محسوب می‌شود، یک جایگاه محلی است و جایگاه‌های محلی ساعت کار مشخصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به دلیل محلی بودن این جایگاه میزان فروش آن پایین و به حدود 4 هزار لیتر بنزین و 2 هزار لیتر نفت سفید در روز می‌رسد که بسیار ناچیز است، به همین دلیل به خاطر مراجعه کم مشتری از ساعت 12 شب به بعد تلمبه‌ها برای کاهش هزینه‌ها خاموش می‌شود، اما چنانچه راننده‌ای مراجعه کند، فروشندگی سکودار که مسئولیت نگهبانی و خدمات‌دهی به مشتریان را بر عهده دارد، آن را روشن و خدمات لازم را به  مشتریان ارائه می‌دهد.

مسئول جایگاه پمپ بنزین شهباز شازند گفت: به دلیل واقع شدن این سکو در محل روستا بر اساس آمارهای موجود از ساعت 12 شب به بعد تا ساعت هفت صبح شاید سه یا چهار نفر برای زدن بنزین مراجعه کنند، که خدمات لازم به آنها ارائه می‌شود.

عسگری گفت: تاکنون گزارشی از نارضایتی از این جایگاه وصول نشده و موردی از شکایت نیز نبوده است، کسانی که نیاز به دریافت خدمات از این سکو دارند در صورت مراجعه به سکو و خاموش بودن تلمبه می‌تواند از فروشندگی سکودار خدمات بگیرند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بنزین اراک شهباز شازند نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح تمهیدات این شرکت برای خدمات رسانی در سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: حسب دستور ویژه شهردار محترم تهران ناوگان ویژه‌ای برای مردم عزیزمان که از سراسر کشور و بخصوص تهران در نمایشگاه شرکت می‌کنند اختصاص یافته و در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه تا روز آخر در خدمت مردم خواهیم بود.

علیزاده ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال، ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته شده که از ساعت ۹ صبح الی ۲۱، از مبادی: میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و پایانه آزادی، در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این ۳ خط، برای رفاه حال بازدید کنندگان گرامی، نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده با کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس‌های خط ۵ تندرو، از مبدا پایانه علم و صنعت به پایانه بیهقی، نسبت به ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به بازدید کنندگان گرامی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار و یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه دارد و بدین منظور از شهروندان گرامی تقاضا داریم، برای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص، با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه ۱۳۷، اتوبوسرانی تهران را یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • وکلا وظیفه سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت دارند
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس