Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:25:21 GMT

نیاز گیلان به نگاه ویژه به حمل‌ونقل و اصلاح مسیرها

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۵۶۰

نیاز گیلان به نگاه ویژه به حمل‌ونقل و اصلاح مسیرها

استاندار گیلان معتقد است گیلان به دلیل مسافرپذیر بودن و تردد زیاد در جاده‌ها، نیازمند نگاه ویژه به حمل‌ونقل و اصلاح برخی مسیرها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در رزمایش طرح زمستانی پلیس‌راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: از همه دست‌اندرکاران اجرای این رزمایش باشکوه تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نیروهای نظامی و راهداری باید با عزمی جدی در انجام وظایف در این طرح فعالیت کنند، افزود: نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جهت آسایش و آرامش مسافران در شهرها و روستاها در سایه همدلی و هم‌افزایی در شرایط سخت جاده‌ای، اقداماتی را مشخص و برای مردم اطمینان خاطر ایجاد می‌کنند.

استاندار گیلان بر حضور به‌موقع پلیس و گروه‌های امدادی و هلال‌احمر در مواقع بحران و حوادث تأکید کرد و گفت: نیروهای امدادی ضمن اعتمادآفرینی برای مردم و امید افزایی برای پیشگیری از حوادث و خطرات ناگوار و ناخوشایند سختی را در بروز حوادث به‌آسانی بدل می‌کنند.

زارع با بیان اینکه گیلان به جهت مسافرپذیر بودن، استانی پرتردد است، تصریح کرد: در گیلان به سبب تردد جاده‌ای فراوان و سفرهای روزانه جاده‌ای، نیازمند نگاه ویژه به حمل‌ونقل و اصلاح برخی مسیرها هستیم که همه‌ساله در دستور کار اداره کل راهداری است.

وی حضور آگاهانه و مستمر عوامل راهداری و امدادی را عاملی برای کاهش تلفات برشمرد و بیان کرد: ارتقای فرهنگ عمومی در رانندگی و نقش‌آفرینی بی‌بدیل است و با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری هشت درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشتیم و این اوامر در کنار هم نتیجه ارزشمندی را رقم خواهد زد.

استاندار گیلان معتقد است که استفاده از همیاران پلیس و یاوران محله می‌تواند با افزایش آموزش‌ها شاخص‌های ایمنی راه ارتقا بخشیده و جرائم ایمنی را کاهش دهد.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان پلیس رزمایش نیروهای نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود