Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:45:28 GMT

دختران والیبال از مردان عقب نماندند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۵۸۵

دختران والیبالیست ایرانی همزمان با تیم مردان در اردوی آماده سازی برای حضور در انتخابی المپیک به سر می برند.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا در روزهایی که تیم ملی والیبال مردان ایران در چین برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تلاش می کند، دختران والیبالیست ایرانی نیز در تایلند با رقبای قدرتمند آسیایی در راه رسیدن به المپیک رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی زنان والیبال ایران این روزها کار خود را زیر نظر میترا شعبانیان، سرمربی باتجربه خود دنبال می‌کند. با وجود اینکه بازیکنان این تیم می‌دانند آزمون دشواری را پیش رو دارند، اما به گفته شعبانیان ذره‌ای از انگیزه آن‌ها کم نمی‌شود.

 


این روزها که بیشتر اخبار و حواشی معطوف به کولاکوویچ و شاگردانش است، دختران والیبالیست کار خود را در اردوی تهران دنبال می‌کنند.


ملی پوشان والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک که با حضور ۸ تیم برتر آسیا از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه در تایلند برگزار می شود، در گروه A با قزاقستان، تایلند و استرالیا قرار گرفته و برای رسیدن به مراحل بالاتر تلاش خواهند کرد.

 


فقط تیم قهرمان این مسابقات سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ را به دست خواهد آورد؛ اگرچه پیش از این ژاپن به عنوان میزبان و چین هم از طریق مسابقات بین قاره ای حضور خود را در المپیک توکیو قطعی کردند.

 

 

والیبال والیبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال