Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در حالی که تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ایران باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم شده و حتی بیماران و کودکان نیز از این سیاست خصمانه در امان نیستند، «ربع پهلوی» فرزند شاه مخلوع ایران در آخرین اظهار نظر خود در مصاحبه با نشریه آمریکایی نیوزویک مدعی شد که مردم ایران تحریم های آمریکا را درک و از آن قدردانی کنند!

این اظهارات وطن فروشانه ربع پهلوی و حمایت از تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه مردم ایران با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: «کسانی که امروز می گویند "مردم #ایران تحریم های #ترامپ را درک می کنند" ، فردا خواهند گفت "مردم ایران بمباران های هوایی ترامپ را هم درک خواهند کرد" و همین طور ، "رژه چکمه پوشان ترامپ بر خاک ایران را."»


 

حمیدرضا صداقت، از فعالان فضای مجازی نیز در این خصوص نوشت: «‏کمتر از ۲۰ سال قبل مهاحسین و زینب‌السویج در کاخ سفید، با بکارگیری جملات و منطق امروز رضا پهلوی از حمله نظامی آمریکا به عراق تشکر کردند.آقای پهلوی، آیا کودکان مبتلا به بیماری صرع، سرطان، ضعف عضلانی و پروانه‌ای هم تحریم‌های ترامپ را درک می‌کنند؟ پدر و مادرشان چطور؟!»


 

کاربری با عنوان علی نصری نیز در این خصوص نوشت: «رضا پهلوی که به گفته خودش در ۱۸ سالگی ۶۲ میلیون دلار از ایران برده - در زمانی که قیمت متوسط خانه در آمریکا ۴۵ هزار دلار بود - و دو نسل تمام خاندان و آقازادگانش بدون یک روز کار همچنان شاهانه زندگی میکنند؛ به نشریه نیوزویک گفته که مردم‌ ایران تحریم‌های ترامپ را "درک" میکنند.»

اما مواضع متناقض فرزند شاه مخلوع ایران حتی صدای خبرنگار بی بی سی را هم در آورد و بهمن کلباسی با انتشار مصاحبه ۴ سال پیش رضا پهلوی با بی بی سی، نوشته است: «رضا پهلوی به نشریه نیوزویک گفته: برجام «یک فاجعه بود.» او همچنین تاکید کرده «مردم ایران تحریم های #ترامپ را درک می کنند.» آقای پهلوی ۴ سال پیش در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی در زمان توافق بر سر برجام به ما گفت «بودن توافق هسته‌ای بهتر از نبودنش است.»


 

مواضع وطن فروشانه ربع پهلوی در حالی ادامه دارد که وی چند روز پیش نیز در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل تلویحا خواستار مداخله نظامی و افزایش تحریم ها برای تغییر حکومت شده بود تا نشان دهد حاضر است برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی از خون و امنیت مردم نیز هزینه کند.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوزویک نیوزویک نیوزویک رضاپهلوی تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ١٣ پرونده در کمیته امنیت روانی دادسرا تشکیل شده گفت: با مروجین اکاذیب به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی، انتشاردهندگان مطالب خلاف واقع و خلاف منافع کشور و هم آوا با جریانات هدایت شده معاندین در استان که قریب به ٢ میلیون دنبال کننده داشته‌اند برخورد شده است.

وی، برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مردم را مطالبه‌ی مسئولان عالی قوه قضائیه و مردم دانست و افزود: با توجه به گستردگی دامنه نفوذ، تنوع تکثر رسانه‌ای و فعالیت برخی ادمین‌های تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و غیره در خصوص تشویش اذهان عمومی، هتک هیثیت و نسبت دادن اعمالی خلاف واقع به شخص حقیقی یا حقوقی، ترویج بی‌بند و باری و مبارزه با عفاف و حجاب در فضای مجازی، دادستان به عنوان مدعی العموم علیه افرادی که مبادرت به ارتکاب جرم در فضای مجازی نموده و اهداف دشمن را ترویج می‌کنند اعلام جرم می‌نماید.

وی با تأکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای افزود: ایجاد امنیت روانی، سالم‌سازی و پاک‌سازی فضای مجازی مطالبه به حق مردم و از مظاهر تأمین حقوق عامه است و در سامانه ارتباط مردمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان پیام‌های متعددی از گزارش این موضوعات وجود دارد که در بیانات مقام معظم رهبری (حفظ الله) نیز به رعایت این امر اشاره شده است.

دادستان کرمان همچنین به برخی از اقدامات مدیران صفحات فضای مجازی در خصوص انتشار کلیپ‌هایی با موضوع تمسخر حجاب و به سخره گرفتن برخورد قانونی با فعالین عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: شعبه و قاضی ویژه جهت رسیدگی به جرایم ترویج‌کنندگان بی‌عفتی و بی‌حجابی اختصاص داده شده و برای این افراد، پرونده قضائی تشکیل و متهمین تحت قرار نظارت قضائی نیز از فعالیت در فضای مجازی برای مدت معین محروم شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه برخورداری از فضای مجازی سالم، حق مردم متدین و انقلابی کرمان است اظهار داشت: با راه اندازی کمیته امنیت روانی در دادسرا، نظارت مستمر بر برهم زنندگان امنیت روانی مردم و مقابله با بزه‌های باندی در فضای مجازی، رصد و کشف جرم و تشکیل پرونده در دستور کار است.

کد خبر 6098244

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران