Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی و در جمع خبرنگاران کفت: بر اساس جلسه برگزار شده آقای سنندجی از سمت مدیرعاملی شرکت واحد اتوبوسرانی برکنار و آقای ترفو که از قدیمی‌های شرکت واحد اتوبوسرانی است، جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس شورای شهر تهران افزود: در جلسه برگزار شده با اعضای شورای شهر تهران پیشنهای مطرح شد با این مضمون که آقای قنادان از تاکسی رانی به شرکت واحد اتوبوسرانی بیاید و مسئولیت این نهاد را بر عهده بگیرد که بعد این نظر برگشت و آقای قنادان در سمت مدیر عاملی سازمان تاکسی رانی باقی می‌ماند و آقای ترفو جایگزین آقای سنندجی شد.
هاشمی رفسنجانی با اشاره به آخرین بررسی‌ها درباره بوی نامطبوع پایتخت گفت: من از مدیریت شهری گله دارم که بوی نامطبوع پایتخت را بحرانی نمی‌بیند و بحران تنها در سیل و زلزله و کشته دادن در این حوادث نیست.
اواظهار کرد: من از شهرداری می‌خواهم که در جلسه تشکیل شده با موضوع مدیریت بحران به بررسی بوی نامطبوع تهران بپردازد.   رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات امروز شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز شورای شهر با یک نطق آغاز شد و بعد وارد دستور جلسات شدیم.   در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران

(تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده