Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@20:58:13 GMT

کدام مدارس فردا ۲۵ آذر تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۲۳۲

کدام مدارس فردا ۲۵ آذر تعطیل است؟

خبرگزاری میزان- به دلیل برودت و سردی هوا و بروز پدیده آلودگی هوا مدارس برخی استان‌ها فردا دوشنبه ۲۵ آذر تعطیل هستند. تاریخ انتشار: 11:30 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۰۲۶

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، به دلیل برودت و سردی هوا و بروز پدیده آلودگی هوا مدارس برخی استان‌ها فردا دوشنبه ۲۵ آذر تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس بوشهر تعطیل است

عباس جمشیدی، فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به وضعیت بارش‌ها طی روزهای آینده اظهار داشت: روز دوشنبه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بوشهر تعطیل است. در مورد روز سه‌شنبه تصمیم قطعی اتخاذ نشده است ولی احتمالا تعطیل شود.

بر اساس اعلام استاندار بوشهر، طی هفته جاری شاهد بارندگی شدید و بی‌سابقه‌ای در استان خواهیم بود.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۶ بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس با ۲۵۰۰ میلیارد تومان در استان ساخته می‌شود،گفت: تاکنون ۸۵۰ کلاس آن ساخته شده است. - اخبار استانها -

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهراز تدوین سند چشم‌انداز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این سند تفاهم‌نامه ساخت مدارس جدید با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد تومان بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس منعقد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس این سند تا 1406 ساخت یک‌هزار و 800 کلاس درس برنامه‌‌ریزی شده است، گفت: از اعتبار تخصیصی یا شده یک‌هزار میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر و یک‌هزار و 500 میلیارد تومان هم سازمان نوسازی مدارس تأمین می‌کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر اضافه کرد: تاکنون 850 کلاس درس آن ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده و حدود یک‌هزار کلاس دیگر براساس برنامه زمان‌بندی و حتی زودتر از آن ساخته خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون عملیات اجرایی 38 پروژه آغاز شده و تا خرداد به 60 پروژه می‌رسد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بحرانی در زمینه فضای آموزشی شامل بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی است.

وی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره 25 اردیبهشت با مشارکت و حضور خیرین و مسئولان برگزار می‌شود. خیرین حقیقی و حقوقى در 2 سال گذشته 57 درصد اعتبارات ساخت 750 کلاس درس تأمین و پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر، هزینه ساخت 750 کلاس درس در دو سال گذشته را یک‌هزار و 100 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: همکاری خیرین حقیقی و حقوقى در امر ساخت مدرسه در نقاط مختلف استان بوشهر قابل تحسین و قدردانی است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برف نیمه اردیبهشت مدارس این شهر را تعطیل کرد/ عکس‌
  • ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد
  • مردم این شهر امروز پنجاه بِدَر را جشن گرفتند/ جشنی که مدارس را هم تعطیل می‌کند!
  • «پنجاه به دَر» قزوینی‌ها چگونه مدارس را تعطیل کرد؟ (+عکس)
  • مدارس نوبت عصر این شهر تعطیل شد
  • مدارس نوبت عصر قزوین تعطیل شد
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • مدارس نوبت عصر شهر قزوین «پنجاه‌به‌در» تعطیل است
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟