Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:12:46 GMT

بومی‌سازی 8 هزار قطعه در نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۲۷۴

بومی‌سازی 8 هزار قطعه در نفت و گاز مارون

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن تاکید بر حمایت همه‌جانبه از ساخت داخل و تلاش برای رونق تولید، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، با همکاری سازندگان داخلی بیش از 500 قلم کالا مشتمل بر 8 هزار قطعه از قطعات ماشین آلات پیچیده فرآیندی را ساخته‌ایم و اکنون در بخش پمپ‌های پساب و شیرهای کنترل از نمونه خارجی بی‌نیاز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان در حاشیه دومین روز یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان به اقدام‌های منحصربه‌فرد شرکت مارون در راستای صیانت از محیط زیست پرداخت و تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 98 درصد پساب‌های نمک‌زدایی را پس از تصفیه کامل به چاه‌های دفعی تزریق می‌کنیم.
کاویان افزود: برای جمع‌آوری حدود 2 میلیون مترمکعب گاز همراه با بخش خصوصی قراداد بسته و به‌زودی گازسوزی شرکت به حداقل خواهد رسید. با به‌کارگیری دستگاه تفکیک‌گر سیار نفت ( MOS) و فرآورش سیار نفت (MOT)، نفت‌سوزی به صفر رسیده و در سال 98، 115 هزار بشکه نفت را از این فرآیند جمع‌آوری کردیم.
وی اظهار کرد: برای نخستین بار در مناطق نفت‌خیز جنوب، جمع‌آوری نفت در گودال سوخت در واحدهای بهره‌برداری با اصلاح کامل فرآیندهای قدیمی، دیگر هیچ نفتی به گودال سوخت هدایت نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون احداث 15 مدرسه، بهسازی 32 مدرسه، 30 مسجد و حسینیه، تامین 26 میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت آبرسانی به روستاهای مجاور تاسیسات و تامین آب با تانکر برای روستاهای مذکور را از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و گفت: در بخش ارائه خدمات به مناطق سیل‌زده نیز معین سه شهرستان شدیم و همان توان را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گرفتیم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی