Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح یکشنبه در آغاز طرح زمستانی پلیس راه گیلان در فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راه گیلان با حضور گروه ها و نیروهای امدادی و خدماتی از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ نیروی پلیس، امدادی و خدماتی در این طرح مشارکت می کنند، گفت: تمام نیروهای حاضر در این طرح تلاش می کنند تا میزان حوادث و تلفات جاده ای در استان گیلان را در طول اجرای این طرح کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی با اشاره به کاهش هشت درصدی تلفات جاده ای از ابتدای امسال تاکنون در استان گیلان، تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه استان گیلان و گردشگرپذیر بودن آن از تمام توان ستاد برای کاهش حوادث، تلفات و همچنین ترافیک استفاده خواهد شد.

وی به پیش بینی ۹۰ تیم برای گشت زنی در سطح استان اشاره کرد و گفت: این تیم ها در طول ۲۴ ساعت در محورهای مواصلاتی و نقاط گردنه ای استان گشت زنی می کنند تا در صورت بروز مشکل در کوتاه تریم زمان ارائه خدمت کنند.

کد خبر 4798131

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح زمستانی جاده ها بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مریم تاکی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و وقوع بارش های جوی از ابتدای هفته، اکثر محورهای استان اصفهان اعم از شریانی و غیرشریانی، درگیر شرایط بارش باران و در برخی مقاطع ایجاد سیلاب بودند.

تاکی افزود: در مجموع ۲۵۶ نفر از نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به به کارگیری ۱۱۶ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل برای فراهم کردن شرایط ایمن و روان در ترددها فعال بودند.

وی تصریح کرد: در ساعاتی از بارش ها، در محورها ایجاد رواناب را شاهد بودیم. محور اصفهان - خور، اصفهان - شهرضا، نطنز - کاشان بیشترین تاثیر را از بارش های اخیر داشتند.

تاکی اظهار کرد: شهرستان های خور و بیابانک، نایین، اردستان و شهرضا برای خارج کردن رواناب انسداد مقطعی را داشتند، اما با توجه به سطح بالای بارش، تردد بدون مداخله و تصادف جدی در تمام محورهای استان برقرار بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال