Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA بامداد امروز ادامه پیدا کرد و ۸ مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها دالاس برابر میامی‌هیت بازی کرد و ۱۲۲ بر ۱۱۸ تن به شکست داد. هواداران دالاس نه تنها شاهد باخت تیم خود بودند بلکه با مصدومیت شدید «لوکا دونیچ» ستاره جوان خود نیز مواجه شدند تا تلخی شکست برایشان دو چندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار دونیچ ستاره جوان دالاس به شدت از ناحیه مچ پا آسیب دید و کارش را در این دیدار به پایان برد. او تنها یک دقیقه و ۴۰ ثانیه برای تیمش بازی کرد و غیبتش باعث شد تا دالاس در این دیدار بازنده به میدان برود و برابر میامی هیت مغلوب شود. برای میامی نیز «جیمی باتلر» و «بام آدبایو» بازهم درخشیدند. باتلر با ۲۷ امتیاز و ۷ پاس منجربه گل و آدبایو با ۱۸ امتیاز، ‌۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجربه گل ستاره‌های تیمشان بودند و باعث برد شدند.

هنوز وضعیت نهایی مصدومیت ستاره دالاس مشخص نشده و پزشکان تیم درباره وضعیت آسیبش صحبتی نکرده‌اند اما در رسانه‌ها گفته شده که دونیچ با شکستگی مواجه نشده‌است.

هیوستون راکتز دیگر تیم بازنده دیدارهای برگزار شده بود. این تیم در شب درخشان ستاره‌اش در مصاف با دیتروید ۱۱۵ بر ۱۰۷ تن به شکست‌ داد. «جیمز هاردن» در این مسابقه ۳۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس منجربه گل کارش را تمام کرد. در این دیدار «راسل وست‌بروک» ستاره دیگر هیوستون بازی نکرد. در طرف مقابل «دریک رز» ستاره کهنه‌کار دیتروید با کسب ۲۰ امتیاز و ۱۲ پاس منجربه گل بازهم درخشید. در کنارش «بروک بروان» با ۱۶ امتیاز و ۱۰ ریباند و «کریستین وود» با ۱۱ امتیاز و ۱۲ ریباند نیز درخشیدند.  

در دیگر دیدارهای برگزار شده لس‌آنجلس کلیپرز در مصاف با شیکاگوبولز ناکام ماند و ۱۰۹ بر ۱۰۶ باخت، تورنتو ۱۱۰ بر ۱۰۲ بروکلین را شکست داد و سن‌آنتونیو ۱۲۱ بر ۱۱۹ فینیکس را از پیش‌رو برداشت.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

واشنگتن ۱۱۱ - ممفیس ۱۲۸

کلیولند ۱۰۸ - میلواکی ۱۲۵

اوکلاهوما ۱۰۲ - دنور ۱۱۰

برچسب‌ها لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بسکتبال جهان بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بسکتبال جهان بسکتبال لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بسکتبال جهان بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور

ایسنا/خراسان رضوی تیم بسکتبال فرش مشهد موفق شد نماینده سنندج را با شکست بدرقه کند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال جوانان کشور و در مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم فرش مشهد موفق شد ظهر امروز در دیداری خانگی، تیروژحیات سنندج را با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ مغلوب کند. مشهدی‌ها با این برد ۴ امتیازی شدند و در رده سوم جدول گروه ۴ تیمی خود قرار گرفتند.

کاله تهران با ۶ امتیاز صدرنشین است، جم شهرکرد با ۵ امتیاز در رده دوم و تیروژ سنندج با ۳ امتیاز قعرنشین است.

فرش مشهد در دو دیدار قبلی خود، با نتایج ۶۸ بر ۷۹ مقابل کاله و ۷۶ بر ۷۱ مقابل جم شهرکرد شکست خورده‌ بود.

این مسابقات از ١٢ تا ١۴ اردیبهشت به میزبانی باشگاه فرش مشهد در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شد و حالا تیم فرش باید برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات، به مصاف تیم دوم گروه دیگر، یعنی تیم مهرام تهران برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!