Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@05:15:58 GMT

جدیدترین فیلم هالیوودی پیمان معادی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۵۹۶

این چندمین فیلم هالیوودی پیمان معادی محسوب می‌شود. پیمان معادی در این فیلم با بازیگرانی، چون رایان رینولدز و ملانی لوران همبازی شده است.

نام کاراکتری که پیمان معادی در این فیلم نقش‌اش را بازی می‌کند مورات عالیم‌اف است. این تریلر اکشن کمدی داستان شش نفر از یک گروه ضربت است که برای به زیر کشیدن مجرمان بدنام، مرگ خودشان را جعل کرده‌اند تا به این ترتیب راحت‌تر بتوانند به آن‌ها ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر گروه هم رینولدز است که هر کدام از آن‌ها را بابت یک توانایی منحصر به فرد دور هم جمع کرده است. کسانی که تمایل دارند گذشته‌شان را پاک کنند و آینده را بسازند.
نقش پیمان معادی البته فرعی است، اما در یکی دو صحنه‌ی اکشن حضور خوبی دارد.
حضور پیمان معادی در هالیوود سال ۲۰۱۴ با فیلم «کمپ ایکس ری» شروع شد که در آن مقابل کریستن استوارت بازی کرده بود. تا همین امروز هم آن فیلم طولانی‌ترین نقش‌آفرینی‌اش خارج از سینمای ایران و در هالیوود به شمار می‌رود. در آن فیلم معادی نقش زندانی را بازی می‌کرد که توسط آمریکایی‌ها در خاورمیانه دستگیر شده بود و با کاراکتر آرامش موفق می‌شود با استوارت که زندانبانش است رابطه‌ی دوستانه‌ای برقرار کند.
معادی بعدتر در فیلم ضعیف «آخرین شوالیه‌ها» کنار مایکل اوون و مورگان فریمن بازی کرد. او نقش پادشاه ظالم را داشت و البته آن‌قدر فیلم فاجعه‌ای بود که حتی بازی معادی را هم تحت‌تاثیر خودش قرار داد.
بعد در سریال مطرح «the night of» استیون زیلیان حضور پیدا کرد که آن‌جا هم نقش فرعی داشت و «۶ underground» دومین همکاری او با مایکل بی بعد از فیلم «۱۳ ساعت» است. البته نه فیلم «۱۳ ساعت» و نه «شش زیر زمین» هیچ‌کدام به مذاق منتقدان خوش نیامدند. منتقدان درباره‌ی این اکشن آخر مایکل بی معتقدند که بیش از اندازه پر سر و صدا و قابل پیش‌بینی است. برچسب ها: جدیدترین ، فیلم هالیوودی ، پیمان معادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: جدیدترین فیلم هالیوودی پیمان معادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد