Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: آنتن دهی شعب در روز انتخابات بسیار مهم و ضروری است بنابراین بررسی وضعیت شعب از ۱۰ روز پیش آغاز شده و تا ۲ هفته دیگر ادامه دارد.

وی یادآوری کرد: در انتخابات گذشته طبق اعلام وزارت کشور در ۱۱ نقطه روستایی همدان مشکل آنتن دهی وجود داشت اما کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان بررسی وضعیت ۱۲۰ نقطه را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: علاوه بر بررسی وضعیت این روستا ها، وضعیت آنتن دهی در سه نقطه شامل مسجد، دهیاری و خانه بهداشت روستاها نیز بررسی می شود.

میرزایی اضافه کرد: شعب رای گیری با در نظر گرفتن آنتن دهی و دسترسی آسان برای حضور رای دهندگان انتخاب می شود البته وزارت کشور شعب مورد نظر را باید از منظر امنیتی نیز تایید کند.

وی گفت: در روستاهایی که مشکل آنتن‌دهی دارند با همکاری مخابرات دکل نصب شده یا از شعب اخذ رای سیار و سیستم آفلاین برای استعلام و رای گیری در این نقاط استفاده می شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان بیان کرد: آنتن دهی شعب، در روز انتخابات ملاک استعلام از سرور مرکزی وزارت کشور و رای دادن افراد بر اساس سامانه جامع انتخابات است.

میرزایی یادآوری کرد: استان همدان در انتخابات سال ۹۶ در حوزه شاخص فناوری اطلاعات شامل تعداد شعب برخط (آنلاین)، استعلام شدگان برخط، ارسال صورتجلسه ها به صورت برخط، تغییر نیافتن صورتجلسه ها و اعتبار رای دهندگان (رای فوتی، تکراری و زیر ۱۸ سال) رتبه سوم کشور را کسب کرد.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، دارای ۹ کرسی نمایندگی در بهارستان است.

برچسب‌ها همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید