Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آمادگی ۱۷ پایگاه جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح امداد و نجات زمستانه در سراسر استان اردبیل خبر داد.

«رامین معبودی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح امداد و نجات زمستانه با مشارکت دستگاه های اجرایی از جمله جمعیت هلال احمر از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در جاده های مواصلاتی استان اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: ۱۷ پایگاه جمعیت هلال احمر آماده اجرای این طرح در سراسر استان اردبیل است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: یک پایگاه کوهستان در کوه سبلان، 12 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت در جاده مواصلاتی فاقد پایگاه دائمی پیش بینی شده تا در راستای اجرای این طرح خدمات مورد نیاز شهروندان را عملیاتی کنند.

 

معبودی اظهار داشت: نیروی پشتیبانی این طرح 44 خودرو شامل 18 خودروی آمبولانس، 12 خودروی ست نجات و 13 خودرو پشتیبان و یک خودروی آرگو است.

 

وی خاطر نشان کرد: تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان نیز طبق برنامه های اجرایی در آماده باش کامل برای اجرای عملیات در زمان وقوع حوادث است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: از همه شهروندان درخواست داریم تا با رعایت مسایل ایمنی و داشتن تجهیزات لازم در سفر بتوانند مسافرتی توام با شادی داشته باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم استان بوشهر فعالیت های مسجدی هرمزگان طرح امداد و نجات زمستانه تیم واکنش سریع خدمات امدادی جمعیت هلال احمر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد