Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:57:49 GMT

نوید استاندار یزد به شهر بدون پلیس!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۱۳۷

نوید استاندار یزد به شهر بدون پلیس!

ایسنا/یزد استاندار یزد به دنبال گلایه مردم شاهدیه از نبود پلیس و وجود مشکلاتی مانند تامین امنیت شهرشان، استقرار پاسگاه نیروی انتظامی در این شهر در کمترین زمان ممکن را نوید داد.

بسیاری از مردم شهر شاهدیه رفع بسیاری از مشکلات امنیت و رونق گردشگری و بسیاری از چالش‌های فعلی حاکم بر این شهر را نیازمند برخورداری از نیروی انتظامی و استقرار پاسگاه پلیس عنوان می‌کنند، موضوعی که «سیدعلی میرنژاد» شهردار شاهدیه نیز به آن اذعان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر شاهدیه چسبیده به شهر پرجمعیت یزد بیش از ۲۰ کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی افزون بر 1۸ هزار نفر دارد، این باغشهر با وجود باغ‌های گسترده به عنوان ریه تنفسی شهر یزد مطرح است. البته در کنار باغ‌های این شهر، بافت تاریخی ‌ارزشمندی به عنوان یک ظرفیت گردشگری وجود دارد که با معرفی هرچه بیشتر آن می‌توان گردشگران را به سوی آن هدایت کرد و بر رونق این بافت تاریخی و شهر شاهدیه افزود ولی یکی از گلایه‌های مردم این شهر به ویژه ساکنان این بافت تاریخی، نبودن امنیت کافی با توجه به اسکان اتباع خارجی و وجود برخی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه است که در نبود نیروی انتظامی، زندگی مردم را به مخاطره انداخته است.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) موضوع را از طریق مراجع مربوطه در استان پیگیری کرد ولی با توجه به پاسخگو نبودن آنها، مشکل مذکور از جانب شخص اول اجرایی استان یعنی استاندار یزد دنبال کرد که «محمدعلی طالبی» در این خصوص از تامین مکانی برای استقرار پایگاه نیروی انتظامی در این شهر خبر داد.

استاندار در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه تامین مکان برای ایجاد کلانتری در شهر شاهدیه انجام شده و مکان مذکور نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته که در حال تجهیز است.

طالبی آغاز به کار این پاسگاه را نیازمند تکمیل مراحل اخذ مجوز عنوان و خاطرنشان کرد: فعالیت این مکان با توجه به تاکیدی که در آخرین جلسه شورای تامین استان شد، به محض انجام فرایند مجوز و تامین نیروی انسانی، آغاز خواهد شد که در این باره امیدواریم این مهم در کمترین زمان ممکن میسر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی شاهديه يزد محمد علی طالبی شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است