Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت درباره‌ آخرین وضعیت پیگیری پرونده کیک‌های آلوده با بیان اینکه خوشبختانه در این رابطه تا این لحظه مورد نامطلوبی از مسمومیت یا عارضه نداشتیم، گفت: این موضوع یک بحث امنیتی است و وزارت بهداشت با همکاران امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی شبکه‌های آن هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه مراسم بزرگداشت پوشش همگانی سلامت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات نقاط کمتر برخوردار کشور همواره ماندگاری طبیب و کادر پزشکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه وزارت بهداشت ، طرح‌هایی را برای جلب ماندگاری طبیب در مناطق محروم برنامه ریزی کرده و طرحی که بیشترین تاثیر گذاری را خواهد داشت تربیت نیروهای بومی در این مناطق است که خوشبختانه از اوایل سال 99 این افراد وارد چرخه نظام ارائه خدمات می‌شوند و تعهد خدمت ماندگاری خواهند داشت.

وی افزود: نکته دیگری که در این زمینه دنبال می‌کنیم این است که باید برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم جاذبه ایجاد کنیم. یکی از این جاذبه‌ها جاذبه‌های اقتصادی است. به این صورت که با تفاوت‌هایی که در شیوه پرداخت در نقاط کمتر برخوردار و به نسبت محرومیتشان به کادر پزشکی و پزشکان ارائه می‌دهیم بتوانیم انگیزه بیشتری برای ماندگاری کادر پزشکی در این مناطق ایجاد کنیم.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوالی درباره‌ آخرین وضعیت کیک‌های مشکوک که در آنها قرص‌ جاسازی شده بود، گفت: این اتفاق بیرون از چرخه تولید و حتی توزیع رسمی انجام شده است. این موضوع یک بحث امنیتی است و گروهی به شکل سازمان یافته برای تخریب اذهان عمومی و فلج کردن صنعت موفق مواد غذایی کشور به ویژه صنعت کیک و شکلات ممکلت اقدام کرده‌اند.

وی این را هم گفت که در این زمینه همکاران وزارت بهداشت، با همکاران امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی این شبکه‌ها هستند. البته خوشبختانه تا این لحظه مورد نامطلوبی از مسمومیت یا عارضه نداشتیم و امیدوارم با تلاش شبانه روزی تیم‌های مختلفی که در این زمینه کار می‌کنند، بتوانیم شبکه‌ای را که در این زمینه اقدام کرده شناسایی کرده و خاطر مردم را از این بابت راحت کنیم.

نمکی در پاسخ به سوال ایسنا درباره‌ برگزاری آزمون ارزیابی از سوی وزارت رفاه، گفت: در این زمینه با وزارت رفاه نشست‌های مختلفی را داشته‌ایم و آقای موهبتی در بیمه سلامت با همکاران وزارت رفاه جلسات خوبی را در این زمینه داشته‌اند که امیدواریم بتوانیم بزودی به یک جمع بندی مورد اتفاق دو وزارت خانه برسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره‌ وضعیت بودجه‌ای وزارت بهداشت نیز گفت: در این زمینه با سازمان برنامه و بودجه بحث‌هایی را داشته‌ایم اما سال آینده سال سختی است و باید خودمان را برای این سال سخت آماده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیک های آلوده وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها