Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:42:35 GMT

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در چادگان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۵۱۸

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در چادگان اجرا می‌شود

ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف شهرستان چادگان گفت: در هر مناسبت با توجه به حساسیت‌های موجود به منظور کنترل بازار در کالاهای اساسی بازرسین ویژه اصناف طرح نظارتی خود را دارند و در شب یلدا هم طرح نظارتی ویژه خواهیم داشت.

میثم عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، طرح نظارتی ویژه‌ای با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به منظور کنترل بازار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد واحدهای صنفی شهرستان را ۱۵۳۰ مورد عنوان کرد و افزود: واحدهای هدف در این طرح شامل واحدهای صنفی مختلف، خرده‌فروشی‌ها، آجیل و خشکبار، میوه، قنادی و مواد پروتئینی به ویژه گوشت و مرغ است.

رییس اتاق اصناف شهرستان چادگان اولویت بازرسی و نظارت در این طرح را گزارش‌های مردمی عنوان کرد و گفت: اتحادیه‌ها نیز از لحاظ لجستیکی و فنی گشت‌های مشترک را حمایت می‌کنند، ضمن آنکه در هر هفته ۴ روز گشت اصناف و همچنین گشت مشترک برای کنترل کالاهای اساسی در شهرستان انجام می‌شود.

عابدینی با اعلام وجود ۲۰۰ واحد صنفی غیرفعال در چادگان، تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت به منظور تأمین بازار ۲۰ تن برنج سهمیه‌ای در چادگان توزیع شد و نگاه مدیریت شهرستان تأکید بر تنظیم بازار در تمام کالاهای اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان شب یلدا ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند هر گونه تخلف واحدهای صنفی را به سامانه‌های اطلاع‌رسانی اداره صمت و اتاق اصناف گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار شب یلدا طرح نظارتی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه