Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری‌دیلمی با اشاره به رفع ۱۰ اشکال اساسی طرح اولیه احداث زیرگذر کوی نصر، در نتیجه اعمال ملاحظات مهندسی ارزش اظهارداشت: اجرای مسیر دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا در طرح اولیه احداث زیرگذر کوی نصر به صورت یک خندق با عرض ۷ متر و عمق ۶ متر طراحی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح، نه تنها کیفیت زندگی در بلوک‌های ساختمانی شمال این معبر را به شدت کاهش می‌داد بلکه به دلیل امتداد تا ابتدای کوچه دوم خیابان گیشا، تردد عابران پیاده در این نقطه را مختل می‌کرد.

صبوری افزود: در صورت اجرای مسیرهای دسترسی بزرگراه شهید چمران و زیرگذر کوی نصر به خیابان گیشا و همچنین دوربرگردان انتهای این معبر، پنج خط عبوری وارد ۲ خط عبوری می شد و برهم خوردن تعادل خطوط ترافیکی و احتمال بالای پس زدن ترافیک در مسیر زیرگذر از دیگر اشکالات اساسی در طرح اولیه بود.

معاون شهردار تهران یادآور شد: در طرح اصلاح شده‌ای که مبنای اجرای پروژه قرار گرفته است، علاوه بر اصلاح وضعیت دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا، مسیر ورودی زیرگذر به این معبر حذف شده و ضمن طراحی یک دوربرگردان غیرهمسطح روبه روی بوستان گفتگو، یک مسیر دسترسی اصولی به خیابان گیشا تعریف شده است؛ عملیات اجرایی این پل دوربرگردان جنوب به جنوب، به زودی متعاقب تجهیز کارگاه آغاز خواهد شد.

وی گفت: اصلاحات اعمال‌شده در طرح احداث زیرگذر کوی نصر با موافقت پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده است.

صبوری افزود: اجرای پروژه براساس طرح اولیه نه تنها کیفیت زندگی در خیابان گیشا را کاهش می‌داد بلکه به دلیل احتمال قطعی پس زدن ترافیک در مسیر زیرگذر تا بزرگراه های جلال آل احمد و شهید گمنام، بر مشکلات ترافیکی موجود در محل تقاطع می‌افزود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران بیان کرد: امکان تردد زودتر از موعد بهره‌برداری در مسیر غرب به شرق زیرگذر کوی نصر، به ویژه در ساعات اوج تردد در حال بررسی است.

صبوری یادآور شد: شاید در چند روز آینده این مسیر برای یک بازه ۳ تا ۴ ساعته در طول شبانه روز باز شود تا علاوه بر مدیریت بهتر ترافیک، شهروندان تهرانی نیز شاهد بخشی از تلاش‌های خدمتگزاران خود در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران باشند.

برچسب‌ها معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران پل گيشا صفا صبوری دیلمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران پل گيشا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران پل گيشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل

تین نیوز

بارش های بهاری در شهر جهانی یزد پیامدهای متعددی از جمله آبگرفتگی واحدهای مسکونی، گرفتار شدن خودروهای عبوری و فرونشست برخی خیابان ها را به همراه داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، بعد از افتضاح مدیریتی سیل قبلی در استان یزد، شهرداری یک پروژه چند میلیارد تومانی با هدف مدیریت سیل در شهر و عدم تکرار فاجعه قبلی اجرا کرد.

ماه ها مردم عملیات عمرانی شهر را تحمل کردند اما باران امشب که در مقایسه با سیل قبلی بسیار کمتر است مجداد شهر را در تسخیر خود درآورده و کمتر معبری است که آبگرفتگی نامتوازن نداشته باشد.

از دیگر پیامدهای این بارش فرونشست زیرگذر میدان امام حسین واقع در هسته مرکزی شهر یزد و فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی بوده و موجب تغییر بخشی از مسیر های اتوبوس شهری پایانه دولت آباد شده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد سه واحد مسکونی در ابراهیم آباد و ۲ واحد هم در ده جمال شهرستان بهاباد دچار آسیب شدند.

محمدعلی ملک زاده افزود: همچنین جاده چوپانان، دربید، هامانه و کنجکوه به علت روان آب مسدود است و امکان تردد وجود ندارد و چندین خودرو در مسیر اردکان به علت سیلاب گرفتار شدند.

وی از جاری شدن سیل در اکثر رودخانه ها و مسیرهای منتهی به مناطق مختلف به خصوص در روستاها خبر داد و ادامه داد: شهروندان از ترددهای بیجا و غیر ضرور پرهیز کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران