Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:15:30 GMT

عاملان اغتشاشات سپیدان و ممسنی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۹۳۲

عاملان اغتشاشات سپیدان و ممسنی دستگیر شدند

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی، 5 نفر از عاملان اغتشاشات آبان‌ماه در شهرستان‌های سپیدان و ممسنی دستگیر شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاشات آبان‌ماه به‌صورت ویژه و مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی استان موفق شدند مخفی‌گاه 5 تن از عاملان اغتشاشات اخیر را در شهرستان‌های سپیدان و ممسنی شناسایی و با هماهنگی قضائی، آنان را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه از وظایف ذاتی و اصلی پلیس است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي عامل اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد