Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از کشف بیش از ۵ هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 13:45 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۱۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ حسین شمسایی درخصوص کشف ۵ هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته، گفت: چند روز قبل خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در محدوده کلانتری مبنی بر نگهداری و پخش روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته دریافت شد و تیمی از ماموران اطلاعات کلانتری ابوذر برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عامل آتش سوزی بانک یافت آباد دستگیر شد

 

وی بیان داشت: تیم اطلاعات کلانتری در تحقیقات اولیه پی بردند، مردی ۳۵ ساله با جمع آوری روغن‌های تاریخ مصرف گذشته از بازار، آن‌ها را تجمیع و با ریختن در ظرف‌های ۲۰ لیتری، روغن‌ها را به صورت فله‌ای به رستوران‌ها و فست فود‌ها عرضه می‌کند.

کلانتر محله ابوذر عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بررسی مخفیگاه و دستگیری متهم اخذ شد.

شمسایی ابراز داشت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، علاوه بر دستگیری متهم بیش از ۵ هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از آن محل کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال یافت، گفت: متهم که راهی جز اعتراف نداشت، ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، یکی از مشتریان خود را که فست فودی بوده معرفی کرد که با حضور ماموران در فست فودی، یکی از ظرف‌های ۲۰ لیتری روغن تاریخ مصرف گذشته را کشف و صاحب رستوران نیز ادعا کرد که ۱۰ ظرف ۲۰ لیتری روغن خریداری کرده و از آن برای تهیه و طبخ غذا استفاده کرده است.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در پایان گفت: این فست فودی با دستور مقام قضائی پلمب و هر ۲ متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلانتری پلیس کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد