Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد پر فراز و نشیب تراکتور تبریز در فصل جاری رقابت های لیگ برتر در نهایت به جدایی مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم و سپس استعفای غلامرضا صادقیان از مدیرعاملی باشگاه منجر شد. این شرایط نشان می دهد اوضاع در تیم تراکتور مناسب نیست و حاشیه های زیادی دامنگیر باشگاه شده است. 

محمدحسین جعفری مدیرعامل پیشین تراکتور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون خصوصی شدن مالکیت این باشگاه و تغییرات متوالی روی نیمکت این تیم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول برای نتیجه گیری تراکتور کافی نیست

جعفری درباره مدیریت تراکتور توسط بخش خصوصی اظهار داشت: دو سالی است که تراکتور به بخش خصوصی واگذار شده است. آقای زنوزی واقعا هزینه های زیادی انجام داده است که تراکتور بتواند بازیکنان و مربیان شاخصی داشته باشد اما دیدید که همه چیز به پول ختم نمی شود. در واقع تراکتور برای موفقیت نباید تمام تکیه اش را به پولی می داد که نفش مهمی در پیروزی مقابل باشگاه های باثبات ندارد. وقتی تیم در اختیار سپاه بود پول نداشتیم. حالا تراکتور به بخش خصوصی رسیده است و پول دارد اما مدیریت نه!

حاشیه نمی گذارد تراکتور نتیجه بگیرد

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: متاسفانه حاشیه های خواسته و ناخواسته ای در تراکتور وجود دارد که مانع از موفقیت تیم با این حجم از پول دادن ها شده است. به همان اندازه که پول در تراکتور آمده است حاشیه نیز وجود دارد.

انتقاد هوادار به جا است

وی درباره دلخوری محمدرضا زنوزی مالک تراکتور از انتقادات هواداران این باشگاه اظهار داشت: اگر تراکتور به چنین تیم مهمی تبدیل شده به خاطر هوادارانش است. باید قبول کرد که آقای زنوزی در برهه زمانی بدی اقدام به خرید تراکتور کرد اما هوادار هم وقتی می بیند تیمش چهارگل در خانه از استقلال می خورد انتقاد می کند. زنوزی نباید به این زودی ها دلسرد شود. 

مشکل تراکتور بی برنامگی و سوء مدیریت است

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل تراکتور چیست؟ تصریح کرد: مشکل جدی تراکتور در برنامه ریزی و مدیریت است. این تیم ثبات لازم مدیریتی و برنامه مشخصی برای آینده نداشته است.

زنوزی باید دلالیسم تراکتور را نابود کند

جعفری درباره اینکه گفته می شود برخی دلالان فوتبالی باعث مشکلات فنی و مدیریتی تراکتور شده اند، تصریح کرد: نمی توانم این موضوع را تایید یا تکذیب کنم چون در کنارشان نیستم اما بطور قطع معتقدم که زنوزی باید ریشه آنها را بخشکاند. او باید رفتارهایی انجام دهد که حضور ناخواسته و سوء استفاده های بی‌جای  دلال ها را از بین ببرد. مالک تراکتور باید این کار را هر چه زودتر انجام دهد.

وی افزود: آقای زنوزی مالک باشگاه است و برای باشگاه خودش هم مدیرعامل تعیین کرده است. پس نیازی به حضورش در زمان عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان در تهران، استانبول و روسیه نیست. او باید وارد مسائل کلان شود نه چنین موضوعاتی که می تواند حاشیه به وجود بیاورد.

تراکتور مربی شجاع می‌خواهد

مدیرعامل پیشین تراکتور درباره تغییرات متوالی روی نیمکت تراکتور افزود: دنیزلی تمام تلاش خود را کرد اما نتوانست موفق باشد. حالا وقتش است یک مربی شجاع به تراکتور بیاید. فرقی هم ندارد داخلی باشد یا خارجی. او باید قاطعانه در مقابل انتقادات بایستد و بهترین تصمیمات فنی را برای جمع کردن حاشیه های پیرامونی بگیرد.

کد خبر 4798157 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین جعفری تیم فوتبال تراکتور باشگاه تراکتور تبریز تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتسال گابریل کالدرون فوتسال تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربیگری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آنچه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش بینی شده در صورت صادر نشدن مجوز مربیگری گل محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجور مربیگری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست اینکه سعید الهویی در تیم ملی، نقش آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد