Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:59:39 GMT

ووشوکاران قم صدرنشین لیگ ایران شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۵۱۹

ووشوکاران قم صدرنشین لیگ ایران شدند

تیم منتخب هیأت ووشو استان قم با کسب یک پیروزی ارزشمند به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که در دو مسابقه خود از هفته‌های اول و دوم رقابت‌های فصل 1398 لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور یک برد و یک باخت مقابل حریفان کسب کرده بود، با کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر به صدر جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون ووشو، امسال 9 تیم در لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند، در شرایطی که تیم‌ها در دو گروه قرار گرفته و به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند و در پایان مرحله گروهی، چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

مسابقات هفته‌های سوم و چهارم این فصل در حالی برگزار شد که تیم هیأت ووشو قم در گروه دوم با تیم‌های شهرداری ملارد، هیأت تهران و هیأت قزوین هم‌گروه است و بعد از استراحت در هفته سوم این رقابت‌ها، در هفته چهارم به مصاف تیم هیأت تهران رفت و با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را مغلوب کرد.

در مسابقه‌ای از هفته سوم نیز تیم هیأت تهران با نتیجه 12 بر صفر تیم هیأت قزوین را از پیش‌رو برداشت و بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی گروه دوم این فصل از پیکارهای لیگ دسته اول ووشو مردان ایران، تیم هیأت قم با 6 امتیاز از سه مسابقه به صدر رفت و تیم‌های شهرداری ملارد با 6 امتیاز، هیأت تهران با سه امتیاز و هیأت قزوین بدون امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

در گروه نخست این مسابقات نیز تا پایان این هفته تیم هیأت نور با 9 امتیاز در جایگاه نخست ایستاده، تیم زرین رود با کسب 6 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم هیأت کرمانشاه با 6 امتیاز سوم است و تیم‌های هیأت سیستان ‌و بلوچستان با سه امتیاز و هیأت کرمان بدون امتیاز مکان‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد