Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:29:42 GMT

همدانی‌ها حدود ۸ میلیارد صدقه داده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۷۶۶

همدانی‌ها حدود ۸ میلیارد صدقه داده‌اند

ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: براساس آمارهای موجود شهروندان و خیران همدان در قالب طرح صدقه هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در هشت‌ماهه امسال کمک کرده‌اند.

پیمان ترکمانه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه صدقات در هشت‌ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل با هشت درصد رشد همراه بوده است، افزود: از ابتدای امسال، مردم استان هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

ترکمانه با بیان اینکه شهرستان همدان بیشترین میزان پرداخت صدقه را در سالجاری داشته است، خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه از منطقه یک استان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با یادآوری اینکه در هشت‌ماهه سال ۹۷، هفت میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان صدقه پرداخت‌شده است، بیان کرد: سال ۹۸ صدقات با رشد مواجه بوده و به هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صدقه کمیته امداد امام خمینی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی