Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@06:04:47 GMT

وظایفی که رهبرانقلاب برعهده نوجوانان گذاشتند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۸۲۴

وظایفی که رهبرانقلاب برعهده نوجوانان گذاشتند +عکس

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ی یک دختر نوجوان درباره موعد تکلیف الهی، ورود به این وادی را تبریک گفته و توصیه‌هایی را بیان داشتند.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ی یک دختر نوجوان درباره موعد تکلیف الهی، ورود به این وادی را تبریک گفته و توصیه‌هایی برای دختران و پسرانی که به این عرصه تکلیف الهی وارد می‌شوند، بیان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

دختر خوبم! وارد شدن به وادی تکلیف الهی، بر شما مبارک باد. شما اکنون مخاطب خدای بزرگ و مهربان میباشید، و این شرف عظیمی است. سعی کنید دستورات خدا را یاد بگیرید و به آن عمل کنید. این، شما را خوشبخت و ارزشمند و مفید برای دیگران خواهد کرد. رهبران اسلام یعنی پیغمبر و ائمه‌ی معصومین علیهم السلام بهترین پیشوایان‌اند؛ سعی کنید آنها را بشناسید و پیروی کنید.

درس خواندن و تهذیب اخلاق و هوشیاری سیاسی همراه با تلاش‌های انقلابی، وظائفی هستند که دختران و پسران این نسل باید آنها را هرگز فراموش نکنند. من سالگرد مکلف شدن شما را تبریک میگویم و برای شما دعا میکنم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب جشن تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!