Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور با بیان این مطلب افزود: اگر پایبند به روش‌های مصرف صحیح منابع نباشیم طبیعتا هر چه در علم و فناوری بخش تولید پیشرفت کنیم باز هم هیچگاه میزان تولید به پای مصرف نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در این میدان وزارت نیرو به عنوان عرضه کننده دو محصول مهم آب و انرژی که دارای بالاترین سطح تماس با همه آحاد جامعه است، وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

اردکانیان خواستار ورود پژوهشگران به عرصه مدیریت مصرف شد و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع لازم است پژوهشگران در خصوص ایجاد کشوری تاب‌آورتر، ساخت آینده‌ای مطمئن‌تر برای فرزندان این سرزمین و مصرف مناسب منابع به پژوهش بپردازند.
وی مدیریت مصرف را یک ضرورت تام و تمام دانست و افزود: اگر شیوه‌های مصرف مطلوب نباشند و به این مسئله پرداخته نشود مسلما در وضعیت بهینه نخواهیم بود. هر چه در این عرصه کاراتر باشیم مطمئنا آرامش خیال و امنیت خاطر بیشتری خواهیم داشت.

وزیر نیرو یادآور شد: در تابستان امسال با اندک تغییراتی در زمینه مدیریت مصرف برق توانسته‌ایم شاهد تاثیرات بزرگی در زمینه صادرات، تولید و صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشیم؛ بر همین اساس این روش‌ها توسعه یافته و نهادینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس پیشنهاد می‌کنم تمامی پژوهشگران و همکاران وزارت نیرو، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و سایر دستگاه‌های همکار همانند وزارتخانه‌های صمت و نفت که در حوزه‌های مشترک مشغول تحقیق و پژوهش هستند به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه علم و فناوری فناوری وزارت نیرو وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی