Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه از شناسایی و دستگیری عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور خبر داد و اظهار داشت: ج.ع با همکاری دیگر مرتبطین خود از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مرتبطین فرد مذکور که از حامیان جریان فتنه ۸۸ بودند، بواسطه ارتباط با برخی سفارتخانه‌های خارجی پروژه نفوذ امنیتی-اقتصادی را هدایت می‌کردند.

این منبع مطلع با اشاره به ارتباط این عناصر نفوذی با سرپل های سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گفت: بزودی جزییات بیشتری از عملکردهای ضدامنیتی این شبکه نفوذ به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین دستگیری عوامل نفوذی فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند