Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، مقامات مالزی روز یکشنبه از تخلیه حدود ۴ هزار نفر از مناطق سیل‌زده جنوب این کشور و انتقال آن‌ها به مناطق امن خبر دادند.

کمیته دولتی رفاه شهری و محیط زیست مالزی اعلام کرد در زمان آغاز بارندگی‌ها در ۱۳ دسامبر، شمار تخلیه شدگان از مناطق سیل‌زده ایالت جوهور در جنوب مالزی ۲ هزار و ۸۵۳ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات هشدار داده اند بارندگی و سیل در این مناطق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزگردها به ترکیه رسیدند

روزنامه «حریت دیلی» در گزارشی از این پدیده طبیعی نوشت: بادهای داغ از سمت لیبی به نواحی غربی ترکیه رسیده و شهرهایی از جمله استانبول، ازمیر، آنتالیا، بولو، تکیرداغ و موغلا (موغله) را فراگرفته است.

در این گزارش آمده است افزایش سطح ذرات معلق که توسط «شبکه ملی پایش کیفیت هوا» در ترکیه نظارت می‌شود، در این مناطق مشاهده شده و اندکی از استانداردهای سازمان جهانی بهداشت فراتر رفته است.

کارشناسان می‌گویند این رویدادهای جوی ناشی از انتقال ماسه و گرد و غبار بر اثر وزش بادهای شدیدی است که عمدتا از صحرای آفریقا سرچشمه می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود این تاثیر جوی تا اواخر امروز (جمعه) کاهش یابد با این حال تا دو روز دیگر در مناطق ساحلی و جنوب شرقی آناتولی ادامه خواهد داشت.

با این حال شبکه ملی پایش کیفیت هوای ترکیه اعلام کرد در استانبول به دلیل وزش باد، غلظت این ریزگردها افزایش نخواهد یافت و سلامت شهروندان را تهدید نمی‌کند.

این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از شهردار استانبول گزارش داد در برخی از محله‌های این شهر افت کیفیت هوا نگران کننده است و به ساکنان توصیه می‌شود تا بهبود شرایط از پیک نیک و هر گونه فعالیت ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

کارشناسان همچنین توضیح می‌دهند افزایش چنین پدیده‌های اقلیمی در خاورمیانه و جنوب غرب آسیا ناشی از تغییرات آب و هوایی است و احتمالا در آینده، مناطق غرب و جنوب ترکیه را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر