Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های حوزه خانه و خانواده در فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان توانمندسازی و آگاهی افزایی افراد خانواده در سبک زندگی آنهاست، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات بزرگان و کارشناسان دین برای تحکیم بنیان خانواده این برنامه ها توسط فرهنگسرا با محوریت آموزش خانواده بر مبنای سبک زندگی ایرانی- اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری ۳۰ عنوان برنامه و کارگاه آموزشی در دی ماه سال جاری ابراز داشت: برگزاری هفتگی سلسله کارگاه های « سلامت بانوی خانواده» با آگاه سازی و نحوه مبارزه با بیماری شایع زنان و سلامت آنها از جمله این برنامه ها برای بانوان و دختران بالای ۱۶ سال خانواده است.

مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) توسعه مشاغل خانگی و همچنین کسب و کارهای کوچک برای بانوان در خانواده را یکی از اهداف این فرهنگسرا دانست و تصریح کرد: در راستای هدفمندسازی آموزش های کارآفرینی و مشاغل خانگی برنامه «فرصت» با محوریت آموزش کسب و کارهای خانگی ویژه بانوان توسط این فرهنگسرا برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علاوه بر آموزش بانوان، فرهنگسرای المهدی(عج) برای کودکان و فرزندان خانواده نیز برنامه های ویژه ای دارد، اذعان داشت: سلسله کارگاه های حقوق متقابل والدین و فرزندان برای والدین و فرزندان از جمله این برنامه هاست که با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار می شود.

گلسرخی از برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی کودک و خانواده با موضوع هوش هیجانی، اعتماد به نفس، استعداد یابی و بازی درمانی در فرهنگسرای المهدی(عج) خبر داد و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه پندانه های فرهنگی با نمایش فیلم های کوتاه همراه با ارائه نظرات کارشناسی و لیگ بازی های فکری همراه با جنگ شاد و مسابقات سرگرمی از جمله دیگر برنامه های این فرهنگسراست که مخصوص نوجوانان و جوانان خانواده برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اکران موفق فیلم سینمائی «منطقه پرواز ممنوع» در فرهنگسرای المهدی(عج) افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و خانواده های منطقه راوند هفته ای یک مرتبه فیلم های سینمایی متناسب در این فرهنگسرا اکران می شود.

مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان بیان داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی معتمدین منطقه راوند برای اجرای برنامه ها از جمله اهداف این فرهنگسراست که امیدواریم با همکاری و همیاری مردم و معتمدین منطقه بتوانیم خدمات شایسته تری را ارائه دهیم.

کد خبر 4798013

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگاه آموزشی خانواده سبک زندگی ایرانی اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی