Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@15:29:29 GMT

نمایشگاه «قرآن و عترت» در تفت برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۹۲۶

نمایشگاه «قرآن و عترت» در تفت برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رييس اداره قرآن و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش استان يزد از برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت و محصولات فرهنگی» در دارالقرآن سیدالشهدا شهرستان تفت خبر داد.

سعيد غفاريان، رييس اداره قرآن و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش استان يزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار كرد: همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز دارالقرآن سید الشهداء(ع) با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان تفت اقدام به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و محصولات فرهنگی همراه با ویژه برنامه‌های شاد قرآنی برای دانش آموزان و فرهنگیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ویژه برنامه یک بازدید 120 دقیقه‌ای از دارالقرآن خواهد بود که شامل بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت و محصولات فرهنگی، حضور در اتاق قصه گویی و بیان قصه‌های قرآنی منتخب، حضور در اتاق بازی همراه با بازی‌های هیجان انگیز، حضور در کارگاه نقاشی قرآنی، برگزاری مسابقه و ... خواهد بود.

غفاریان افزود: این نمایشگاه شامل غرفه کتاب‌های قرآنی و مذهبی، نرم افزارها و لوح‌های فشرده قرآنی، غرفه قصه گویی قصص قرآنی، بازی‌های هدفمند آموزشی، کارگاه نقاشی همگانی و مسابقه قرآنی است.

رييس اداره قرآن و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش استان يزد گفت: در حاشیه نمایشگاه دانش آموزان می‌توانند از آموزش عملی نماز و نیز پاسخ به شبهات توسط اساتید حوزه استفاده نمایند.

وی برپایی محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز، ۲۴ آذرماه گشایش و تا روزشنبه ۳۰ آذرماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود و البته با توجه به استقبال مدارس امکان تمدید آن وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد نمایشگاه قرآن و عترت دانش آموزان هفته قرآن و عترت مدارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد