Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی لاریجانی» روز یکشنبه در پیامی با تسلیت درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار متعهد و پرتلاش عرصه رسانه، یادآور شد: وی در بیشترین ایام کار حرفه‌ای خود به عنوان خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با دقت و پشتکار به انعکاس اخبار و رویدادهای مجلس شورای اسلامی اهتمام داشتند.
لاریجانی در این پیام ضمن تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور، خبرنگاران مجلس، خانواده و دیگر بستگان وی، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هیات رییسه مجلس درگذشت شادروان عبدالمحمدی را تسلیت گفت. «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیات رییسه در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف همه نمایندگان درگذشت سرکار خانم عبدالمحمدی که سابقه ۱۰ سال فعالیت خبری در حوزه مجلس داشتند به خانواده وی تسلیت عرض می‌کنم.

شادروان عبدالمحمدی خبرنگار حوزه شورای نگهبان و پارلمانی خبرگزاری فارس پس از تحمل دوره‌ایبیماری صبح  امروز -یکشنبه-  در ۳۲ سالگی دارفانی را وداع گفت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خبرگزاری فارس علی لاریجانی پیام تسلیت خبرنگاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خبرگزاری فارس علی لاریجانی پیام تسلیت خبرنگاران مجلس شورای اسلامی خبرگزاری فارس علی لاریجانی پیام تسلیت خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری