Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:18:59 GMT

راهنمای جامع استفاده از تردمیل برای مبتدیان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۳۹۹

راهنمای جامع استفاده از تردمیل برای مبتدیان

استفاده از تردمیل، راهی مناسب برای رسیدن به فرم بدنی ایده آل است و در این مطلب به بررسی چگونگی استفاده از این دستگاه می‌پردازیم.

طرفداری- به همان اندازه که چیزهایی منفی درباره استفاده از تردمیل گفته می‌شود، این وسیله می‌تواند زمان و مکان تمرین روزانه هر فرد را مدیریت کند. چه یک دونده باتجربه باشید و چه با استفاده از راه رفتن روی تردمیل می‌خواهید تمرین را شروع کنید، این دستگاهِ قابل استفاده در خانه، قطعا مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سرد شدن هوا، استفاده از تردمیل راهی امن و راحت برای تمرین در روزهای بارانی، برفی یا شب است. امروزه همچنین تردمیل‌ها امکانات بیشتری دارند و داخل سیستم آن‌ها برنامه‌های مخصوص پیاده روی وجود دارد. حتی روی برخی‌ از تردمیل‌ها، برنامه‌هایی چون یوتیوب، نتفلیکس، مسیرهای دویدن مجازی، موزیک و دیگر چیزهایی که بتواند به دویدن شما کمک کند، تعبیه شده است.

البته دویدن یا راه رفتن روی تردمیل دقیقا مثل دویدن در بیرون از خانه نیست. همچنین در دویدن بیرون از خانه با استفاده از کمربند مخصوص، حتی اگر انرژی‌تان کاهش یابد بازهم می‌توانید سرعت خود را حفظ کنید. با این حال وقتی در خانه هستید، دویدن روی تردمیل می‌تواند جایگزینی خوب برای ورزش در بیرون از خانه باشد. چه قصد دویدن روی تردمیل را دارید و چه قصد راه رفتن روی آن را داشته باشید، با خواندن این مطلب، می‌توانید از وقت خود روی تردمیل، نهایت استفاده را ببرید.

راهنمای جامع محبوب ترین ورزش های همگانی را در طرفداری بخوانید:

یوگا (Yoga) پیلاتس (Pilates) زومبا (Zumba) تی آر ایکس (TRX) کراس فیت (Cross Fit) اسپینینگ (Spinning) ایروبیک (Aerobics) دو (Running) زمان بندی درست داشته باشید

باشگاه یا مکانی را بیابید که با برنامه زمانی شما تطبیق داشته باشد. پیش از ثبت نام، باید بدانید که ساعات شلوغی آن باشگاه چه زمانی است. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، می‌توانید از حضور در باشگاه در ساعات شلوغی پرهیز کنید و احتمالا شانس بیشتری برای یافتن یک تردمیل خالی خواهید داشت.

سعی کنید در اوقات خلوت باشگاه از تردمیل استفاده کنید به گام‌هایتان نگاه کنید

با وجود این که سطح اسفنجی تردمیل از بروز مصدومیت‌ها جلوگیری می‌کند اما برخی افراد که زمان بیشتری را روی تردمیل سپری می‌کنند از درد شکایت دارند. وقتی خسته می‌شوید، سرعت خود را کم کنید یا شیب تردمیل خود را طی دویدن یا راه رفتن عوض کنید.

وقتی از دویدن روی تردمیل خسته شدید، شیب و سرعت آن را کاهش دهید تا از مصدومیت جلوگیری کنید دست‌های خود را آزاد کنید

اگر نمی‌توانید بدون گرفتن دستگیره تردمیل به دویدن ادامه دهید این یعنی سرعت دستگاه خیلی بالاست. با گرفتن دستگیره‌ها ممکن است نتوانید گام‌های بلندی بردارید و حرکات شما به صورت پیچیده و ناموزون خواهد شد که این مسئله ممکن است به مصدومیت منجر شود. حتی اگر فقط روی تردمیل راه می‌روید، باید سرعت و شیب مناسبی را پیدا کنید که بتوانید به راحتی و بدون گرفتن دستگیره‌ها پایداری خود را حفظ کنید. پس، این گونه می‌توانید با استفاده از تکان دادن دست‌های خود، بازدهی بیشتری داشته باشید.

حین دویدن روی تردمیل، دست‌های خود را آزاد کنیددر بیرون، به دقت تمرین کنید

اگر صد درصد تمرینات خود را روی تردمیل انجام داده‌اید، برای تمرین در فضای بیرون، باید به تدریج این کار را انجام دهید. اگر سریع این انتقال انجام شود، ممکن است با آسیب دیدگی روبرو شوید. در بیرون، عضلات ساق‌پا برای جلو بردن بدن شما زحمت بیشتری را متحمل می‌شوند و ماهیچه‌های کوچک‌تر متعادل‌کننده در مفاصل و قوزک پا فعال می‌شوند. در دویدن بیرون از خانه، از ده دقیقه شروع کنید و هفته بعد، پنج دقیقه به میزان قبلی اضافه کنید. به دویدن تدریجی ادامه دهید و میزان میانگین زمان دویدن هفتگی خود را افزایش دهید که البته این میزان نباید بیش‌تر از ده درصد نسبت به هفته قبل باشد. 

اگر همیشه روی تردمیل می‌دوید، دویدن در بیرون باید به شکل تدریجی انجام گیرد تا از مصدومیت‌ها جلوگیری شوداز آمار خود باخبر باشید

آمار میزان کالری سوزانده شده که روی تردمیل‌ها و دیگر دستگاه‌های ورزشی نمایش داده می‌شود، به ندرت دقیق هستند. اکثر تردمیل‌ها به جای میزان کالری سوخته شده خالص یعنی کالری‌هایی که به وسیله دویدن روی تردمیل سوخته شده، کل میزان کالری سوخته شده را تخمین می‌زنند. همچنین باید به خاطر داشت اکثر دستگاه‌ها درصد چربی بدن، جنسیت، سن، میزان استراحت قلب و سایر را حساب نمی‌کنند اما به طور کلی نباید آمارهای دستگاه‌های ورزشی را نادیده گرفت و از نمایش‌گر سنجش کالری تردمیل به عنوان میزان بررسی روند کلی برای پیشرفت خود استفاده کنید. اگر میزان سوختن کالری شما نسبت به جلسه قبلی با همان میزان تمرین بیشتر شود یعنی در حال کسب آمادگی بیشتری هستید.

آمار میزان سوختن کالری را خودتان به صورت دقیق محاسبه کنید و فقط به آمار روی تردمیل، اکتفا نکنید.اطلاعات مربوط به سرعت خود را بررسی کنید

چه‌قدر می‌توانید سریع یا آرام بدوید؟ بسیاری از تردمیل‌ها سرعت را برحسب مایل* بر ساعت نشان می‌دهند اما بسیاری از دونده‌ها دقیقه بر مایل را ترجیح می‌دهند. این جا الگویی آماده برای شما تهیه کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید سرعت دقیقه بر مایل را محاسبه کنید. معمولا این آمار که از کم به زیاد تنظیم شده است، توسط دونده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد:

سرعت بر حسب مایل بر ساعت (یعنی در یک ساعت، چند مایل را می‌توان پیمود) سرعت بر حسب دقیقه بر مایل (یعنی برای پیمودن یک مایل، چند دقیقه زمان لازم است) 4 مایل بر ساعت برابر است با 15 دقیقه بر مایل (کم‌ترین سرعت برای دونده‌ها) 4.5 مایل بر ساعت برابر است با 13:20 دقیقه بر مایل 5 مایل بر ساعت برابر است با 12 دقیقه بر مایل 5.5 مایل بر ساعت برابر است با 10:55 دقیقه بر مایل 6 مایل بر ساعت برابر است با 10 دقیقه بر مایل 6.5 مایل بر ساعت برابر است با 9:14 دقیقه بر مایل 7 مایل بر ساعت برابر است با 8:34 دقیقه بر مایل 7.5 مایل بر ساعت برابر است با 8 دقیقه بر مایل 8 مایل بر ساعت برابر است با 7:30 دقیقه بر مایل 8.5 مایل بر ساعت برابر است با  7:04 دقیقه بر مایل (بیش‌ترین سرعت برای دونده‌ها)

*مایل: 1 مایل برابر است با 1.60934 کیلومتر

سرعت و شیب مناسب را تنظیم کنید

برای رسیدن به یک سطح آمادگی مطلوب، دویدن با سرعت بدون شیب و دویدن آرام همراه با شیب، یک ایده مناسب است. دویدن آرام در سربالایی، قدرت شما را افزایش می‌دهد و دویدن سریع در سطح صاف، استقامت و سرعت گام‌های شما را تقویت می‌کند. با تنظیم کردن شیب و سرعت مناسب در طول تمرین، می‌توانید دویدن روی تردمیل را به دویدن در بیرون، شبیه‌سازی کنید.

شیب بالای تردمیل، قدرت را افزایش می‌دهد و سرعت بالا، استقامت را تقویت می‌کند.

راهنمای جامع محبوب ترین ورزش های همگانی را در طرفداری بخوانید:

یوگا (Yoga) پیلاتس (Pilates) زومبا (Zumba) تی آر ایکس (TRX) کراس فیت (Cross Fit) اسپینینگ (Spinning) ایروبیک (Aerobics) دو (Running)   دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیبخش‌های دیگر طرفداریدو و میدانیسلامت و تندرستیبدن سازیتناسب اندامبرچسب‌ها: معرفی ورزش های همگانیتردمیلپیاده روی روی تردمیلفواید تردمیلدویدن دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر ویدیو؛ گل روز باشگاه رئال مادرید - زین الدین زیدان به بارسلونا (2002)راهنمای جامع استفاده از تردمیل برای مبتدیانمحمدرضا بختیاری، وکیل باشگاه شهر خودرو: استقلال به تعهداتش در قبال رحمتی عمل نکرده است؛ زمینه محرومیت استقلال در آسیا را فراهم خواهیم کردمحمدرضا بختیاری، وکیل باشگاه شهر خودرو: استقلال به تعهداتش در قبال رحمتی عمل نمی‌کند؛ زمینه محرومیت استقلال در آسیا را فراهم خواهیم کردرضا صالحی امیری: با تحریم های کنونی شرایط انتقال ارز دچار مشکل شده است؛ جای تاسف است که مربیان خارجی هیچ دغدغه ای در مورد باشگاه های خود ندارنداسماعیل خلیل زاده پس از بازی استقلال با شاهین، پاداشی 140 میلیونی برای بازیکنان استقلال در نظر گرفتوویچک شزنی به دلیل مصدومیت دیدار یوونتوس برابر اودینزه را از دست داددرباره سانتی کازورلا؛ مردی که هر آنچه که در موردش مطمئن بودیم را به سخره گرفته استپست طعنه آمیز محمد بنا در اینستاگرام: حل مسائل مربوط به دستمزد استراماچونی کبیر، به بزرگترین نگرانی مدیران ایران تبدیل شده استلیست باشگاه های بدنسازی سنندجلیست باشگاه های بدنسازی اراکریچارد دان: جانی اوانز در لسترسیتی درخشان ظاهر شده است؛ اگر منچسترسیتی در ژانویه او را به خدمت بگیرد، سورپرایز نخواهم شداعتراض رسمی باشگاه شهرخودرو به قضاوت موعود بنیادی فر در دیدار این تیم مقابل نساجی مازندرانبسکتبال NBA؛ بررسی های بازی میامی هیت و لس آنجلس لیکرز نشان داد که در اقدام آخر جیمی باتلر، دوبار روی او خطا صورت گرفته استاسامی بازیکنان لیورپول برای حضور در جام باشگاه‌های جهان اعلام شد؛ حضورِ واینالدوم و غیبت لوورنامیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال: درباره غرامت قرارداد ویلموتس در حال مذاکره‌ایمبازی و سرگرمی؛ نسخه ای شبیه به دمو برای بازی Gothic Remake منتشر شدبازی و سرگرمی؛ بسته الحاقی جدیدی برای بازی Frostpunk منتشر شدموراتا پس از پیروزی مقابل اوساسونا: در صورت ورود مهاجمی جدید به باشگاه، به خوبی از او استقبال خواهد شدبرنامه Match of the Day (شنبه - هفته هفدهم فصل 2019/20) مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید l دیوار مرگ قمری ناجی فضانوردان!
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد