Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها مهمترین بحث فوتبالی در کشورمان بازگشت و یا عدم بازگشت آندره‌آ استراماچونی است. کمتر فردی را می‌بینیم که در محافل فوتبالی و غیر فوتبالی سراغی از وضعیت این مربی نگیرد. این مربی ایتالیایی ۱۶ آذرماه با عدم شرکت در تمرین تیم فوتبال استقلال، ساز جدایی را کوک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بامداد هجدهم آذر تهران را به مقصد کشورش ترک کرد؛ آن هم در شرایطی که اعضای هیات مدیره استقلال شب قبل از سفر قصد داشتند با حضور در منزلش، به هر شکل ممکن این مربی راضی به ماندن کنند.

بعد از این اتفاق بود که استقلال با روحیه‌ای ضعیف وارد دیدار با پیکان شد. این تیم در آن مسابقه ۲ امتیاز خانگی را از دست داد و چه بسا اگر ضربه پنالتی شهریار مغانلو گل می‌شد، آبی پوشان وارد بحرانی جدی می‌شدند، اما روحیه برتری طلبی آبی پوشان در هفته‌های اخیر مانع از این اتفاق شد. استقلالی‌ها بدون مربی به مصاف شاهین هم رفتند و با ۴ گل به پیروزی رسیدند.

طرفداران، همچنان امیدوار به بازگشت

اینکه استقلال بازی روز گذشته‌اش را بدون مربی برد و به صدر جدول برگشت، مرهمی بر زخم‌های طرفداران این تیم بود، اما نباید از اشتباهات پی در پی مدیریت این باشگاه هم گذشت. بعد از جدایی امیر حسین فتحی، حالا اعضای هیات مدیره هم سکوت کرده و همه چیز به سمت یک نفر می‌رود:اسماعیل خلیل‌زاده. فردی که در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود تاکید کرد هواداران تا روز دوشنبه صبر کنند تا تکلیف استراماچونی مشخص شود، ولی باز هم این وعده، تماشاگران را راضی نکرده است. در این بین طرفداران همچنان امیدوار به بازگشت مربی ایتالیایی که قراردادی حرفه‌ای با باشگاهش بسته، هستند، اما از رفتار‌های غیرحرفه‌ای این مربی نمی‌توان گذشت.

در اینکه مدیران استقلال باید حقوق سرمربی را پرداخت کنند، هیچ جای شک و تردیدی نیست، اما اینکه یک مربی طی هفته اخیر با بیش از ده‌ها مصاحبه مختلف، صحبت‌های ضد و نقیضی انجام می‌دهد، جای هیچ دفاعی ندارد. استراماچونی یک روز می‌گوید دیگر با استقلال کاری ندارد، یک روز مدعی می‌شود اگر آن شخص (فتحی) برود، بر می‌گردد، یک روز دیگر از طرف وکیلش پیام می‌دهد باید قراردادش کم شود و روز دیگر می‌گوید به تمامی مفاد قراردادش پایبند است.

کدام مربی حرفه‌ای در اینستاگرام همسرش بیانیه می‌دهد؟

این مربی که قرارداد حرفه‌ای بسته، شب دیدار با پیکان تیمش را رها کرد. وی چند دقیقه مانده به بازی با شاهین، پیامی تصویری در اینستاگرام همسرش منتشر کرد. آیا دیگر مربیان حرفه‌ای فوتبال اروپا نیز چنین رفتار‌هایی می‌کنند؟ آیا استراماچونی فکر نمی‌کند آن پیام ویدئویی ممکن است روحیه تیمش را از بین ببرد؟ اگر او از رفتار مسئولان ناراحت است، چگونه «به گفته ووریا غفوری» تیم را ارنج کرده و حتی استقلال را با تلفن همراه مقابل شاهین هدایت کرده؟ چگونه یک مربی حرفه‌ای که ۶ ماه در ایران حضور داشته، حتی نمی‌تواند با یکی از مدیران باشگاه ارتباط داشته باشد؟ روز گذشته اسماعیل خلیل زاده و ناظمی سخنگوی وزارت ورزش بعد از انتشار پیام ویدئویی استراماچونی مدعی شدند وی دچار سوء تفاهم شده و دوشنبه متوجه می‌شود باشگاه تمامی امور لازم برای انتقال پول را انجام داده است. چرا سرمربی استقلال فقط ۴۸ ساعت برای مطمئن شدن از واریز مطالباتش صبر نکرد و درست چند دقیقه مانده به بازی با شاهین آن ویدئو را به اشتراک گذاشت؟ آیا اینستاگرام همسر، محلی برای اظهار نظر رسمی است؟ این رفتار، در کجای حرفه‌ای بودن قابل توجیه است؟

چه کسانی پیام‌های فارسی برای مربی ایتالیایی ارسال کردند؟

یک سوال مهم دیگر از سرمربی استقلال، چه کسی صحبت‌های استراماچونی را به زبان فارسی ترجمه کرده تا در اینستاگرام همسرش منتشر شود؟ همین نشان می‌دهد سرمربی استقلال تحت تاثیر کسانی است که به او مشاوره غلط می‌دهند. تناقضات آشکار در رفتار سرمربی استقلال، به مدیران این باشگاه که به زودی انتخاب می‌شوند یا فعلا در این باشگاه مسئولیت دارند، پیام واضح می‌دهد که کار با چنین مربی در آینده بسیار سخت و در فضای فعلی حتی غیر ممکن خواهد بود؛ حتی اگر محبوب طرفداران باشد.

کاش سرمربی استقلال در صورت عدم حضور در ایران (شنیده می‌شود می‌خواهد مطالباتش را دریافت کند و دیگر به این تیم برنگردد)، به تناقضات حرفه‌ای رفتارش در رسانه‌های ایتالیا یا اینستاگرام همسرش پاسخ بدهد!

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار باشگاه استقلال آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان