Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون وزیر حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال برنامه دارد اما نحوه تامین منابع آن فعلا مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، شهرام آدم‌نژاد در نشست خبری که در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و خدمات وابسته برگزار شد به مصرف روزانه 50 میلیون لیتر گازوئیل در بخش حمل و نقل درون شهری،‌برون شهری و ریلی اشاره کرد و گفت: ‌در شرایط منطقی باید 40 میلیون لیتر گازوئیل مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این عدد باید نظام توزیع در کشور اصلاح شود، اظهار داشت: لازم است که هاب توزیع بار اصلاح شود که در راستای آن باید به سمت بارهای ریل پسند رفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بودجه سال 99 بر اساس طرح جامع حمل و نقل طرح‌ریزی شده است، بیان کرد: در دیپلماسی حمل و نقل کارهایی آغاز شده از همین رو برای هر کشور که با آن کشور ارتباط حمل و نقل داریم کتابچه‌ای با راهبرد اطلاعات تدوین کرده‌ایم. 

آدم نژاد به حقوق مسافران اشاره کرد و افزود: سعی می کنیم تمام مسافران حداقل‌های حقوق مسافر را بدانند که البته نیاز است در برخی مواقع حقوق مسافر را اصلاح کنیم چرا که بخشی از حقوق مسافر مبتنی بر حقوق واقعی مسافران نیست.

این مقام مسئول خبر داد که وزارت راه و شهرسازی برای ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال برنامه دارد اما نحوه تامین منابع آن فعلا مشخص نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال نمایشگاه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط