Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فروزان مهر گفت: آمایش فیزیکی ساختمان‌های دادگستری کشور برای ارائه خدمات بهتر به مردم یکی از اهداف قوه قضائیه است. تاریخ انتشار: 15:54 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۹۹ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه در جریان افتتاح ساختمان دادگستری ابوموسی گفت: دادگستری ابوموسی باهدف دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از اهداف قوه قضائیه آمایش فیزیکی ساختمان‌های دادگستری کشور، برای ارائه خدمات بهتر است.

فروزان مهر در حاشیه بازدید از این مجتمع عنوان کرد: قوه قضاییه در دوره جدید وارد مرحله تازه‌ای شده و سند بالادستی ما سند تحول قوه قضاییه است که به تأیید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته و از سوی ایشان ابلاغ شده و متناسب با آن سیاست‌ها، برنامه ریزی انجام شده است.    
وی افزود: یکی از سیاست‌های این سند تأمین زیرساخت‌های امر قضا است که عمدتاً مربوط به تأمین فضا‌های فیزیکی مورد نیاز است که بیشتر اعتبارات آن دولتی است و با توجه به وضعیت ویژه اقتصادی که امروز با آن روبرو هستیم، شرایط سختی پیش روی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و حتی نظام پیمانکاری قرار گرفته است.   بیشتر بخوانید: استقرار دستگاه قضایی در جنوبی‌ترین جزیره ایران/ ارائه خدمت رسانی به مردم با حذف فاصله ۲۲۲ کیلومتری/ اجرایی شدن یکی دیگر از مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضائیه
فروزان مهر خاطرنشان ساخت: البته ما پیش از این و در زمان جنگ تحمیلی با شرایط سخت تری مواجه بودیم که با همراهی و همدلی همه مردم و نهاد‌ها این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان جدید دادگستری ابوموسی ، فراهم آوردن فضای فیزیکی در خور شأن ارباب رجوع و نیز همکاران قضایی و اداری را یکی از اولویت‌های اصلی معاونت مالی قوه قضاییه اعلام کرد.    

وی اضافه کرد: ساختمان دادگستری شهرستان ابوموسی با زیربنای ۸۵۰ مترمربع و در دو طبقه به بهره برداری رسید و برای ساخت این ساختمان ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است، این ساختمان دارای بخش‌های تقدیم دادخواست، طرح شکایات، اجرای رای، و دیگر خدمات قضایی است. شهرستان ابوموسی با هفت هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت در ۲۲۲ کیلومتری بندرعباس واقع است. این شهرستان شامل جزایر ابوموسی، تنب بزرگ، کوچک، سیری، فارور بزرگ و کوچک است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند