Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@01:00:18 GMT

قطار گلشهر-هشتگرد به زودی مسافرگیری می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۷۰۳

قطار گلشهر-هشتگرد به زودی مسافرگیری می‌کند

تین نیوز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار کرج-هشتگرد هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عزیزاله شهبازی امروز یکشنبه ۲۴ آذر، در بازدید از روند پیشرفت پروژه خط ۲ قطارشهری کرج افزود: با پشتیبانی دولت، پروژه قطارشهری گلشهر- هشتگرد که تا چندی پیش به علت نبود اعتبار  به فراموشی سپرده شده بود ظرف سه ماه با جدیت پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براین اساس، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

شهبازی گفت: برای فاز یک پروژه آزاد راه تهران - شمال و ادامه آزاد راه شهید همت در البرز نیز  پس از حضور معاون رییس جمهوری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون پروژه چرمشهر - آبیک نیز در محدوده البرز تکمیل شده و کمربند شمالی کرج نیز روند بسیار خوبی را طی می کند.

شهبازی اظهار داشت: در شرایطی که محدودیت‌های مالی در کشور برای پیشبرد پروژه ها وجود دارد، پروژه قطار شهری کرج با همت و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: برای به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حائز اهمیت قطار شهری کرج به طور قطع پیگیری و بازدید خواهیم داشت و با اهتمام ویژه‌ای درصدد گره گشایی خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: سهم دولت نیز در این پروژه به طور قطع تامین می شود بنابراین تجهیزات و امکانات لازم برای پیشرفت پروژه تهیه شده تا در روند کار مانعی ایجاد نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!

هفت عضو شورای شهر هشتگرد در استان البرز حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند.

پیگیری ایسنا درباره وضعیت شورای شهر هشتگرد حاکی از آن است که هفت عضو شورا حق ورود به جلسات را ندارند.

گفتنی است قانون در مورد عدم حضور صراحتاً اعلام کرده که چنانچه هر کدام از اعضا به هر دلیل قادر به شرکت در جلسات شورا نباشد؛ پس از دو ماه عضو علی‌البدل تا شش ماه در جلسات شرکت خواهد کرد.

در مورد شورای شهر هشتگرد، نهاد‌های مربوطه باید پاسخ دهند که علت این محرومیت چه بوده و وقتی تمام اعضا حق ورود به جلسات را نداشته باشند آینده این شورا به چه شکل خواهد بود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟