Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه رفع موانع تولید که در فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: باید وضعیت تمام واحدهای تولیدی موجود در شهرستان مورد بررسی قرار گیرند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه متاسفانه تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرستان راکد است، گفت: یکی از برنامه هایی که باید در اولویت کار ما قرار گیرد فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعال کردن واحدهای تعطیل شده و مدیریت این واحدها اولویت کار و جزو برنامه های اصلی است تا بتوانیم موانع موجود را از سر راه برداریم.

سید محمدی با بیان اینکه هر چقدر این واحدهای تولیدی فعال باشند در میزان آمار اشتغال جوانان در شهرستان اثرگذار است، تصریح کرد: تمام دستگاه هایی اجرایی و متولیان امر باید در این زمینه اقدام کرده و موارد دارای مشکل را شناسایی کنند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه هیچ چیزی  در حال حاضر به اندازه فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در شهرستان مهم نیست، ادامه داد: فعال بودن واحدهای تولیدی از جهات مختلف می تواند منشا اثر، تحرک، فعالیت، انرژی مثبت، و همچنین سطح امیدواری و تولید را رونق دهد.

وی تأکید کرد: توجه و حمایت از تولید و رونق آن براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راس سیاست های کاری خود قرار دهیم.

کد خبر 4798495

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد های تولیدی صومعه سرا بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا