Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:04:00 GMT

پیش بینی فعالیت ۴۸ ساعته سامانه بارشی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۵۱۹

پیش بینی فعالیت ۴۸ ساعته سامانه بارشی در لرستان

به گزارش ایرنا، هواشاسی لرستان روز یکشنبه با صدور اخطاریه ای اعلام کرد: در اثر فعالیت این سامانه بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید لحظه ای، کاهش دمای روزانه و شبانه را خواهیم داشت.
بر این اساس همه نقاط استان، به ویژه نواحی جنوبی و غربی تحت تاثیر این سامانه و حداکثر بارش در سطح استان ۲۰ تا ۴۰ میلی متر حواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، جاری شدن روان آب سطحی، احتمال رگبار تگرگ و برخورد صاعقه، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی جاده ها، مه آلود شدن هوا، کاهش میدان دید افقی، کولاک برف در جاده های مواصلاتی شرق و شمال شرق استان و افزایش حامل های انرژی در قالب این سامانه بارشی پیش بینی می شود.

هواشناسی لرستان زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی را صبح چهارشنبه  اعلام کرده و اخطار داده پاکسازی کانال ها، آبراهه ها، اجتناب از تردد غیر ضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی در جاده های کوهستانی و گردنه ها، عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، کنترل دما، رطوبت و تهویه دمای گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها ضروری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انرژی بارش باران رعد و برق محورهای مواصلاتی وزش باد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه