Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی صادقی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اردستان بیان کرد: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمدزایی از سوی دانشگاه با کمک فردی نیکوکار با اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیون ریال در حال اجرا است و اسفندماه نسبت به کشت نشا در آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در راستای توانمندسازی دانشجویان و ایجاد درآمد پایدار نسبت به راه‌اندازی ۲ کارگاه تولید و ساخت هود آشپزخانه و تردمیل اقدام شد که با تکمیل طرح برای ۳۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود و دانشجویان در کنار تحصیل، اوقات فراغت خود را در این کارگاه‌ها مشغول به کار شده و هزینه تحصیل و زندگی خود را تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زواره اردستان اضافه کرد: موافقت‌نامه راه‌اندازی طرح دانش‌ بنیان- فرهنگی کویرنوردی هم دریافت شده و اعضای هیات علمی با خانواده و دانشجویان می‌توانند در کویر اسکان یافته و از ظرفیت‌های منطقه از جمله در زمینه ستاره‌شناسی استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به ساخت مهمانسرا و سوییت، سه کلاس درس و سالن اجتماعات با همکاری افراد نیکوکار تشریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی، بودجه پژوهشی جذب شده چندان زیاد نیست اما کار پژوهش تعطیل نشده و با فعال‌سازی بسیج دانشجویی، اقامه نماز جماعت، برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تشکیل کارگاه‌های بررسی موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب اقدام شده است.

صادقی همچنین از ساخت سردرب ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زواره از سوی فردی نیکوکار خبر داد و گفت: مجوز راه‌اندازی مدرسه سما نیز صادر شده که امید می‌ورد مهر سال ۹۹ آماده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی این واحد آموزشی در سال ۱۳۸۲ یادآور شد: دانشگاه آزاد زواره یک‌هزار و ۷۰۰ نفر دانش‌آموخته و در زمان حاضر نیز ۳۶۵ دانشجو در چهار رشته کاردانی و هفت رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دارد.

زواره در فاصله نزدیک به ۱۴ کیلومتری اردستان واقع است.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی زواره کارآفرینی اردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی زواره کارآفرینی اردستان دانشگاه آزاد اسلامی زواره کارآفرینی اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران