Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:58:41 GMT

«دینگ دینگ دنگ» به یاد محب‌اهری به صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۹۹۲

«دینگ دینگ دنگ» به یاد محب‌اهری به صحنه رفت

نمایش دینگ دینگ دنگ به کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو که ویژه‌ی گروه سنی ۳ تا ۶ سال است اجراهای خود را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مشاور رسانه ای گروه، نمایش دینگ دینگ دنگ به کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو، از روز گذشته اجراهای خود را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با یاد و خاطره‌ی حسین محب‌اهری هنرمند فقید تئاتر برگزار شد، هنرمندانی چون مریم کاظمی، منوچهر اکبرلو، جواد اعرابی، سوسن مقصودلو، میترا کریم خانی و اکرم ابولمعالی حضور داشتند.

 

مریم کاظمی در این مراسم با تاکید بر توانایی‌های خدابنده‌لو گفت: حضور این جمع تماشاگران در یک سالن تئاتری باعث شادمانی است. مهم است که صندلی‌ سالن‌های تئاتر پر باشد و همه بخشی از یک حرکت جمعی فرهنگی باشیم.

 

کارگردان باسابقه‌ی تئاتر ایران ادامه داد: افتخار می‌کنم بخشی از این‌کار بوده و از ابتدای تمرینات نمایش از آن باخبر بودم. خدابنده‌لو یکی از اعضای گروه تئاتر مستقل است و اداره‌ی  بخش تئاتر خردسال و نمایش خلاق را برعهده گرفته و با کوشش قابل توجه خود به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد. او باعث افتخار من است و امیدوارم شما هم به هنرش افتخار کنید.

 

دینگ دینگ دنگ نوشته‌ی حامد زحمتکش است و ویژه‌ی گروه سنی 3 تا 6 سال در سه نوبت اجرایی که دو نوبت صبح‌ها و یک نوبت عصرهای شنبه در ساعت 16 است، اجرا می‌شود.

 

گفتنی است فاطمه خدابنده‌لو که از بازیگران فعال و شناخته شده‌ی تئاتر کودک و نوجوان است، در این نمایش علاوه بر طراحی و کارگردانی، به بازی پرداخته و سیما رحمانی و مارال ایزدبخش دیگر بازیگران دینگ دینگ دنگ هستند.

 

اجرای افتتاحیه‌ی نمایش علاوه بر استقبال هنرمندان با حضور پرشور مخاطبان همراه بود. علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند بلیت را از سایت تیوال و یا شماره تلفن 09194346356 تهیه کنند.

پایان پیام/192

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر قرآن کریم شیراز فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما اردبیل تئاتر شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر