Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قاسم تقی زاد خامسی روز یکشنبه در دومین نشست مشترک استانداران سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی که در چابهار برگزار شد اظهار داشت: از برنامه انتقال آب به این استان‌ها استقبال می‌کنیم و انتطار داریم تمام مطالعات به صورت دقیق انجام و مجوزهای زیست محیطی نیز اخذ شود.

وی بیان کرد: استان‌های شرق کشور برای انتقال آب حساسیت بیشتری داشته باشند و اعتبارات لازم را در نظر گرفته تا در کمترین زمان این طرح اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر تخصیص منابع، تعیین مصارف هر استان و رعایت تمام الزامات انتقال آب دریای عمان تاکید کرد و افزود: مطالعات فنی، زیست محیطی و اقتصادی از ضرورت‌های این طرح ست.

وی بیان کرد: استانداران برای اقتصادی بودن این طرح و منابع موردنیاز آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و بر اجرایی شدن سریع آن گام بردارند.

تقی زاده خامسی ادامه داد: استفاده از آب دریا می‌تواند تا سال‌ها نیازهای آبی استان‌های شرقی کشور را تامین کند و این اتفاق مهم در راستای شکوفایی و آبادانی این استان‌ها گرفته شده است.

انتقال آب دریای عمان موجب امنیت پایدار در شرق کشور می‌شود

استاندار خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: انتقال آب دریای عمان به امنیت شرق کشور کمک می‌کند و می‌تواند نقش مهمی در اشتغال، افزایش تولید و تثبیت جمعیت در نقاط مرزی داشته باشد.

محمد صادق معتمدیان افزود: بسیار خوشحال هستیم استانداران سه استان شرق کشور برای حل مشکلات بی‌آبی مردم گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: بزودی با اجرایی شدن طرح انتقال آب به استان‌های شرقی کشور بسیاری از مشکلات تامین آب صنایع،آشامیدنی و کشاورزی این استان‌ها مرتفع می‌شود.

برچسب‌ها آب شیرین سیستان و بلوچستان دریای عمان چابهار خراسان جنوبی خراسان رضوی وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب شیرین سیستان و بلوچستان دریای عمان چابهار خراسان جنوبی خراسان رضوی وزارت نیرو آب شیرین سیستان و بلوچستان دریای عمان چابهار خراسان جنوبی خراسان رضوی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !