Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:34:12 GMT

جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۱۱۰

ایسنا/کرمانشاه سومین جشنوراه رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه با معرفی برگزدیگان به کار خود پایان داد.

حسن موحد رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این مراسم که عصر امروز(24 آذر) برگزار شد، با بیان اینکه بدنبال بسیج ظرفیت‌ها و تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب هستیم، گفت: در نبرد کنونی با استکبار، رسانه ها افسران این جبهه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید با آثار و تولیدات رسانه ای در برابر هجوم رسانه‌ای دشمنان ایستادگی کنیم و با آگاهی بخشی به جامعه، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

موحد با اشاره به ارسال 1156 اثر رسانه ای به دبیرخانه سومین جشنوراه رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه، گفت: بلحاظ تعداد آثار اراسالی جزو استانهای برتر کشور بودیم.

وی افزود: این آثار که عمدتا از سوی فعالین رسانه ای جوان ارائه شد، در موضوعاتی از جمله اقتصاد مقاومتی،  آسیب های اجتماعی، وحدت بین مذاهب و ... بود که پس از داوری صورت گرفته آثار منتخب مشخص  شدند.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه برگزار شد، از صاحبان آثار برتر تجلیل شد.

همچنین یاد شهدای رسانه استان شهید احمد حجتی پور، شهید حشمت الله چغازردی و شهید منوچهر کریمی موید و همچنین شهید مدافع امنیت شهید ایرج جواهری گرامی داشته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه جشنواره ابوذر استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد