Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبه سیاوشی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران استعدادهای برتر جنوب غرب تهران که در مجموعه فرهنگی کیان تهران برگزار شد اظهار داشت: یکی از اولویت های ما توجه به ورزش همگانی است چرا که این موضوع می تواند سلامت جامعه را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ماده ۹۴ قانون نمایندگان تلاش داشتند تا از طریق ۲۷ صدم درصدی سهم ارزش افزوده بتوانند دستاورد خوبی را برای حوزه ورزش به همراه آورند گفت: در این ماده سهمی معادل بودجه وزارت ورزش را به بخش ورزش همگانی اختصاص دادیم تا از این طریق سهم قابل قبولی را برای بخش زنان، معلولان و سالمندان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که توجه به این ماده بتوان شاهد رشد در ورزش همگانی بوده و سلامت را در میان جامعه و خانواده ها گسترش دهیم.

سیاوشی به حوزه ورزش تهران نیز اشاره کرد و گفت که در این خصوص نمایندگان تلاش دارند تا مسائل و مشکلات را رفع کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزاری مراسم تجلیل را برای آیندگان ورزش تهران و کشور مفید دانست و گفت: این موضوع می‌تواند نقش به سزایی برای پیشرفت ورزشکاران باشد چرا که این رویه در آینده ورزشی استعدادها تاثیر گذار است.

رضا گلمحمدی با بیان اینکه در دومین رویداد استعدادهای برتر استان تهران توانست همانند سال گذشته جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص دهد گفت: تیم دختران تهران با ۶۲ طلا، ۳۲ نقره و ۲۶ برنز و پسران نیز ۴۳ طلا، ۴۱ نقره و ۴۱ برنز را بدست آوردند.

وی اضافه کرد: استان تهران در این دوره میزبان ۴۵۰۰ ورزشکار در رشته های موتورکراس(پسران)، اسنوکر(پسران)، اسکیت(پسران)، تیراندازی با تفنگ(پسران و دختران)، اسکواش(دختران)، گلف(پسران و دختران) و فوتسال(دختران) بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، تهران را یکی از مناطق محروم از سرانه ورزشی در کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی استان با احتساب ۲هزار ۴۰۰مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی، برای هر شهروند ۵۲ سانتی متر مربع است که می بایست مسئولان نگاه ویژه به تهران داشته باشند.

وی همچنین تهران را دارای پتاسیل بارز ورزشی دانست که می بایست مدیران ورزشی حد و عیار تهران را با سایر کشورها مقایسه کنند.

همچنین رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران در این مراسم افزود: حوزه جنوب غرب تهران توانست در دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور ۵۰مدال ارزشمند کسب کند.  

کامبیز رنجبر به اجرای و تکمیل ۲پروژه ورزشی این حوزه از طریق ماده ۲۷(تکمیل و نوسازی از طریق بخش خصوصی) اشاره کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی مجموعه ورزشی قیانوری و سالن طبقاتی هویزه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی جنوب غرب تهران با احتساب ۳۰۰ باشگاه دولتی و خصوصی، سرانه ورززشی آن برای هر شهروند ۳۰سانتی متر مربع است.

حوزه ورزشی جنوب غرب تهران با وسعت ۶۷ کیلومتری و جمعیتی بیش از یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر آن مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ پایتخت را تحت پوشش خود قرار می دهد.

همچنین در این مراسم محمد رضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی، ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و برخی از روسای فدراسیون ها و هیات ورزشی شرکت داشتند.   

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران استان تهران مسابقات استعدادهای برتر ورزشی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران استان تهران مسابقات استعدادهای برتر ورزشی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران استان تهران مسابقات استعدادهای برتر ورزشی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟