Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:49:29 GMT

انتخاب ۱۳ نفر قائم مقامان ذی‌حسابان شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۳۶۳

انتخاب ۱۳ نفر قائم مقامان ذی‌حسابان شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در دفاع از لایحه انتخاب ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب دو گفت: پس از ارائه لایحه قائم مقامان ذیحساب  دو از سوی شهرداری به شورا و ارجاع از سوی کمیسیون به کمیته بودجه و نظارت مالی به منظور اعلام ارزیابی فنی و تخصصی با دعوت از افراد معرفی شده از سوی شهرداری  نسبت به ارزیابی دانش و تسلط نسبت به قوانین و مقررات، ارزیابی و گزارشگری یک سند مالی اقدام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین پیش از این در خصوص استعلام افراد از حراست و بازرسی اقدام شده بود که بر اساس نتایج ارزیابی و استعلام فهرست افراد واجد صلاحیت جهت تصویب ارائه می گردد.  

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: در لایحه ارائه شده از سوی شهرداری ما برخلاف ادوار گذشته که مصوبه شورا صرفا به فهرست افراد را برای قائم مقامی ذیحساب در یک واحد معین بسنده می کرد، نسبت به تبیین انتظارات شورا از قائم مقامان ذیحساب، لزوم تحویل و تحول با قائم مقام ذیحساب پیشین و ارائه صورتجلسه تحویل و تحول و ارسال رونوشت به خزانه دار شورا، تعیین تکلیف خرج خلاف قانون و لزوم ارسال رونوشت گزارش به شورا، تعیین تکلیف نظارت بر حسن فعالیت قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش نظارت به شورا، محدود نمودن فعالیت قائم مقامان ذیحساب در واحد تعیین شده و الزام شهرداری به اخذ مصوبه شورا در صورت تغییر و محدود نمودن دوره  فعالیت قائم مقامان ذیحساب در واحد تعیین شده و الزام شهرداری به لحاظ نمودن تغییر ذیحساب بدون تداخل با دوره رسیدگی و استقرار حسابرس منتخب شورا اقدام شد که ان شا ا... با تصویب و رای اعضاء شورا زمینه های تحقق انضباط مالی در شهرداری بیش از پیش فراهم گردد.
 
گفتنی است در جریان این جلسه ۱۳ نفر قائم مقامان ذیحسابان شهرداری تهران با اکثریت آرا انتخاب شدند.

کد خبر 4798633 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان برنامه و بودجه بودجه شهرداری شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق معلولان محسن هاشمی پیروز حناچی نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی هفته پژوهش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران